Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Bedoeling is om vooral met Fruity loops nieuwe muziektracks te maken, samples te bewerken etc..+ occasioneel eens games te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800-900 euro max, goedkoper mag natuurlijk altijd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn dvd brander wil ik overzetten in het nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vooral veel kracht omdat ik heel veel plugins gebruik die cpu vreten. Ik wil zorgeloos een nieuwe track samenstellen zonder dat het systeem begint te haperen of kraken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, wel voorkeur voor degelijk materiaal
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid moet in orde zijn maar ik heb me al laten vertellen dat dure geluidskaarten tegenwoordig ook geen must zijn, zelfs met onboard-spul is het goed te doen blijkbaar. Ik werk ook met monitorspeakers en vooral die moeten goed en neutraal zijn. Ik zou in de toekomst misschien wel willen opteren om 2 beeldschermen te gebruiken mits dit niet te moeilijk en duur gaat worden.
Ga je overklokken?
Dat is normaal niet de bedoeling en wil ik vermijden, moest het in de toekomst echt nodig zijn voor extra power is het te overwegen.
Wat verwacht je van ons?Tips/advies bij het systeem dat ik heb samengesteld, eerlijke meningen van wat nuttig is en wat niet.
Dit is wat ik al had samengesteld :
Alvast bedankt voor reactie !
Bedoeling is om vooral met Fruity loops nieuwe muziektracks te maken, samples te bewerken etc..+ occasioneel eens games te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 800-900 euro max, goedkoper mag natuurlijk altijd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn dvd brander wil ik overzetten in het nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vooral veel kracht omdat ik heel veel plugins gebruik die cpu vreten. Ik wil zorgeloos een nieuwe track samenstellen zonder dat het systeem begint te haperen of kraken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeur, wel voorkeur voor degelijk materiaal
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid moet in orde zijn maar ik heb me al laten vertellen dat dure geluidskaarten tegenwoordig ook geen must zijn, zelfs met onboard-spul is het goed te doen blijkbaar. Ik werk ook met monitorspeakers en vooral die moeten goed en neutraal zijn. Ik zou in de toekomst misschien wel willen opteren om 2 beeldschermen te gebruiken mits dit niet te moeilijk en duur gaat worden.
Ga je overklokken?
Dat is normaal niet de bedoeling en wil ik vermijden, moest het in de toekomst echt nodig zijn voor extra power is het te overwegen.
Wat verwacht je van ons?Tips/advies bij het systeem dat ik heb samengesteld, eerlijke meningen van wat nuttig is en wat niet.
Dit is wat ik al had samengesteld :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 345,50 | € 345,50 |
| 1 | Asus B85M-Gamer | € 81,87 | € 81,87 |
| 1 | Seagate Barracuda STBD3000200, 3TB | € 118,50 | € 118,50 |
| 1 | Sharkoon BD28 Rood | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Cooler Master Hyper 103 | € 22,95 | € 22,95 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ16GX3M4A1600C9 | € 95,51 | € 95,51 |
| 1 | Cooler Master Elite Power 460W | € 39,60 | € 39,60 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 757,42 | |
Alvast bedankt voor reactie !