Toon posts:

Welk mobo voor athlon 700 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort een nieuw mobo halen voor mijn athlon 700, ter vervanging van mijn MSI k7pro die vreselijk onstabiel is met mijn geforce DDR (bekend probleem, is niks aan te doen, de amd chipset gaat gewoon niet goed met de agp bus om)

Nu wil ik graag een mobo met een KT133 chipset. En dan een die een beetje dezelfde specs hebben qua overklokken als de msi k7 pro, dus heel veel fsb settings, core voltage enz.

b.v.d

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

EEEH, die VIA KT133 chipset is dus voor de Athlon THUNBDERBIRD en de Duron, en jij hebt een Athlon claccis, en die gaan niet samen, dus je kan beter voor een Asus K7V gaan als je stabiliteit wilt, en als je wilt overklokken, voor de ABIT KA7, wel is deze minder stabiel dan de ASUS.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• OzBoz
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

FrankGuthrie:
K7V-T is voor en Classic en Thunderbird dus gaan wel degelijk een beetje samen...

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Nou ik weet zeker dar er geen moederbord is met een chipset die de Thunderebird en Classic ondersteunt met de VIA KT133 chipset, er word gezegd dat de irongate 750 dat wel kan, maar niet met een KT 133 chipset!!!!

Russian Blue Neji
Kate Bush

• OzBoz
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

FrankGuthrie:
Dat klopt, maar er zijn wel moederborden waar ze beiden op kunnen, dat was mijn point ffies

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

OzBoz-> Oke maar dan wrl goed zeggen hoor, want met die VIA KT133 chipsert gaat het echt niet lukken en dat wilkt de topic starten dus doen.

En er is een chipset, de oude van AMD, dan moet je nog een bordje met de irongate 750 chipset kopen, alhoewel ik ook gelezen hebt op de frontpage dat het soms ook wil lukken op een VIA KX133 chipset een thunderbird draaien, maar of dat wel gezond is?

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een mobo met een irongate chipset en die zuigt qua AGP
Pagina: 1