Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Paul Bidet
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 11:46
Ik heb met HBO en Netflix altijd wat te kijken, zoveel zelfs dat ik het overzicht af en toe mis wat er te kijken valt. Ik ben op zoek naar een website of Android app (eventueel zelfs tijdschrift) waar helder uiteen wordt gezet wat het aanbod is én bijbehorende waardering. Dus zo veel mogelijk informatie, niet alleen het nieuwste aanbod.

Er is veel aanbod, maar dat is of onoverzichtelijk of onvolledig. Iemand een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Trakt?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:57
imdb.com

Ideale site, je kan zelf ratings aan films en series kijken en dan geeft hij ook (relevante) tips wat je nog kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Paul Bidet
Beide zijn mooie alternatieven maar niet wat ik zoek. Ik zoek eigenlijk een soort moderne TV gids waar ik:
  • Een overzicht heb per dienst (HBO/Netflix) van alles wat er gestreamd wordt. Belangrijk vind ik dat het niet een opeenstapeling is van allerlei artikelen, dat vind ik namelijk een stuk lastiger om doorheen te komen.
  • Een waardering van alle series, waarvan de bron bijvoorbeeld IMDB of Metacritics is. Als de site zelf ook een toelichting geeft zou dat nog beter zijn.
  • Ik wil slim kunnen zoeken in het overzicht om te achterhalen wat ik wil kijken, bijvoorbeeld "misdaad serie/nieuw/ hoge waardering"
Er zijn sites waar ik wel kan zoeken naar de inhoud van het aanbod, maar ik ben op zoek naar een overzicht van waaruit ik kan browsen naar iets dat ik wil gaan kijken op mijn TV.

Ik snap dat ik misschien een beetje vaag ben, maar hopelijk is wat duidelijker nou....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk niet dat wat jij wil bestaat. Een lijst bijhouden van alles dat op Netflix staat is bijna niet mogelijk behalve door Netflix zelf...en die zullen niks van HBO willen noemen.

Op andere sites zoals TVDB en Trakt kun je wel zoeken op het netwerk dat een show uitzendt, maar dat is het netwerk dat de show betaalt. Better Call Saul wordt bijvoorbeeld door AMC betaald maar tegelijkertijd ook op Netflix beschikbaar gemaakt. Je zal die show op third party sites dus altijd onder AMC genoemd zien worden.

Ik denk dat je nergens veel beter af gaat zijn dan bij de trending- en popular-lijsten op Trakt. Of hun nieuwe Discover-pagina. Je zal dan daarna als je een show hebt gevonden die je wat lijkt wel even op Netflix of HBO moeten kijken of 'ie daarop staat.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:42
ìk ken dit probleem. Ik download helemaal niet maar heb wel Netflix, HBO en gebruik ook iTunes voor films. Ik zou het echt fijn vinden als er een site is met een overzicht van wat er te zien is. Of beter nog te doorzoeken. Ze bestaan wel voor america maar daar heb ik niets aan aangezien ik in Nederland woon ;)
http://nieuwdezeweek.nll is nog wel een site die ik af en toe doorneem maar als we een film trailer of zoiets zien zou het mooi zijn als ik weet waar ik deze kan kijken. Een soort universal search dus eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:42

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Je zou eens de Veronica Superguide kunnen proberen? Ik vind het zelf heel irritant dat je niet bepaalde streaming aanbieders kunt uitschakelen (qua streaming is het alles of niets) maar misschien dat het voor jullie wel werkt. ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:42
Dank! Ik heb even gekeken naar de superguide en dat lijkt inderdaad wel iets van wat ik wil. Niet helemaal maar het is in ieder geval beter dan helemaal niet kunnen zoeken. Overigens kan je in die app wel aangeven welke streaming diensten favoriet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:49
Ik weet niet hoe het voor Android zit, maar voor ios zijn er meerdere apps die deze functionaliteit hebben voor Netflix, zoals Nufornetflix en Upflix. Simpel te vinden met zoeken op netflix in de store. Gewoon gratis, dus kan me niet voorstellen dat dit er voor Android niet is.

Edit:
Upflix is ook in de playstore verkrijgbaar (http://www.upflix.net)
Ben benieuwd of dit is wat je zoekt.
Exit 2: werkt toch niet echt ideaal

[ Voor 21% gewijzigd door Pepper92 op 30-08-2015 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Paul Bidet
Thanks, ga vanavond zeker eens kijken of er wat bij zit!

Heb in het verleden wel een de Veronica gids app geprobeerd, maar dat vond ik bepaald niet prettig werken.

Update: Ik vind Upflix geweldig. Op een paar kleine dingetjes na precies wat ik zoek. Als er een vergelijkbare app komt voor zowel HBO als Netflix ben ik helemaal tevreden! :)

[ Voor 38% gewijzigd door Jean-Paul Bidet op 02-09-2015 07:34 ]

Pagina: 1