Explore.exe crashed na opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rost
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-10 08:46
Ik heb vandaag mijn computer een clean install gegeven van windows 7 en na de updates crashed explore.exe. Ik kan het taakbeheer opstarten maar als ik een taak wil opstarten dan reageert het taakbeheer niet meer. In safemode opstarten heeft ook geen zin aangezien explore.exe dan helemaal niet opstart.

Heeft iemand van jullie dit ooit meegemaakt? Of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
1. 'De updates' is te vaag. Welke updates precies?
2. Verder geen software nog geïnstalleerd dus?
3. Is je Windows installatiebron wel legaal?
4. En welke versie van Windows 7 gaat het dan om (is het SP1?).
5. Al gegoogled? O-)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rost
1. het waren de eerste 200 updates van een verse SP1 installatie. Geen idee welke nummers
2. helemaal kaal
3. Ik heb de windows licentie en de iso van dreamspark
4. SP1
5. Ja, ik heb gegoogled maar heeft niets opgeleverd. De oplossingen vereisen vaak dat je "uitvoeren" gebruikt of "taak starten" in taakbeheer. Beide kan ik niet gebruiken omdat zodra ik ze opstart niet meer reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Wat staat er in het event log? Wat zegt resmon en perfmon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rost
Ik kan de eventlog niet bereiken. Resmon en perfmon reageren beide niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:42

DarkSide

theres no place like ::1

Heb dit ook eens gehad. Doordat explorer.exe hangt/crashed is er bijna niet te werken met de PC.
Ook en safemode geen rare dingen kunnen vinden of deinstallatie van software oid wat hielp.
Toen gewoon Format c: en herinstall gedaan. Toen was het weg.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rost
Dit was al de 2e keer dat ik herinstall gedaan heb, aangezien ik de eerste keer steeds fouten kreeg dat ik een update niet kon installeren |:( En ik dacht nog wel ff snel updaten naar win10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:42

DarkSide

theres no place like ::1

Dan even onderdelen testen? Geheugen etc.
Of gewoon zonder updates testen. En dan met media creation tool windows 10 installeren.
Volgens mij zijn de updates alleen nodig als je vanuit de tool zelf wilt updaten
Laats mijn nuc geinstalleerd met win8. En kreeg meteen de vraag om te updaten naar 10.
Zonder updates etc.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Pagina: 1