Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

2 maanden terug had ik een samsung galaxy s6 gekocht, alles deed het perfect en alles was goed totdat de nieuwe update kwam. Bewegings achtergrond doet het niet meer, ram staat nog steeds constant op circa 80% en de 'backbutton' naast de home button trilt niet meer terwijl het daarvoor wel zo was. Soms als ik mijn telefoon vergrendel en dan weer aandoe krijg ik geen beveiligingsscherm.

Ik hoop dat iemand me kan helpen hoe je die bugs kan verhelpen. Ik vind het erg jammer dat zo'n goede telefoon vol met bugs zit.

MVG Jort

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:45
Bij sommigen werkt de bewegingsvrijheid achtergrond inderdaad niet meer sinds 5.1.1. Ik heb nu de Xtresolite rom erop draaien en daarbij werkt het wel dus waar het precies aan ligt weet ik niet.

RAM op 80% is geen bug. Android gebruikt gewoon veel cache geheugen. Zolang er geen lag is dan in het goed toch.

Die andere twee punten heb ik nog niet eerder gehoord.

Ik denk dat je de s6 na de update geen factory reset hebt gegeven oftewel een herstel. Waarschijnlijk is tijdens het update proces iets misgegaan.

Ik zou met smart switch een back-up maken en herstellen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb em al een factory reset gegeven en tijdens het instellen deed dat trillen het wel, maar na het instellen niet meer ineens

Verwijderd

Topicstarter
Samsung zegt dat ik naar 1 van hun winkels moet gaan om em na te kijken