[DealDumport] AXXO 8" Win 8 Tablet incl. Office 365 € 109

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Op http://www.dealdumpert.nl...-hoes-en-toetsenbord.html staat een best aardige aanbieding voor een windows tablet incl 1jaar Office 365 voor € 109.
Wellicht ook interessant voor mensen die alleen Office 365 overwegen, aangezien dat normaal zo'n € 70 per jaar kost.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MMaster23
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 22:40
Geregeld zijn er 7 en 8" tablets voor 80 of zelfs 60 euro voorbij met Windows 8 erop (en Office365).
Tevens is Office365 ook regelmatig in de aanbieding, zie het voorbij komen voor 35 tot 50 euro.

My 2 cents..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gop1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-12-2024
Hmm, die tablet heeft 1GB ram, wat veel te weinig is, daar ga je snel spijt van krijgen.
*knip*, hier hebben we een TR-knop voor

[ Voor 30% gewijzigd door Perkouw op 29-08-2015 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

gop1 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:20:
Hmm, die tablet heeft 1GB ram, wat veel te weinig is, daar ga je snel spijt van krijgen.
Overigens riekt dit naar reclame, zeker in combinatie met je gebruikersnaam.
Dat doet ie dan al 10 jaar :( en 1GB kan best hoor (zegt een power-user!) Maarja 16GB bekt lekkerder hè

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-08 19:39
Een onvindbare tablet voor 109 euro. Ik zou het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Die 109 was dan ook nog eens ex BTW..
Zag hem op FB ook voorbijkomen, ik zou hem gegarandeerd links laten liggen..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gop1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-12-2024
GerardVanAfoort schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:28:
[...]

Dat doet ie dan al 10 jaar :( en 1GB kan best hoor (zegt een power-user!) Maarja 16GB bekt lekkerder hè
Ik ben zelf in het bezit van een HP Stream 7 met 1 GB en dit is precies voldoende om de tablet zelf draaiende te kunnen houden. Zodra je een applicatie start kom je geheugen tekort, waardoor je dus niets hebt aan de tablet. 1 tabblad in chrome werkt al niet lekker meer, zo traag wordt het dan.
En ja 16 GB klinkt beter ja, uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bijna elke 8inch tablet krijg je een jaar gratis office/onedrive bij, maar gezien de specs is dit al een oudje die ze nog een keer proberen te verkopen. Maar als ik bv de Vi8 neem van Chuwi incl keyboard, zit ik op nagenoeg dezelfde prijs, maar heft 2GB en 32GB opslag (en android). Gok dat een beetje Win-only versie waarschijnlijk nog goedkoper te vindne is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 10:59
gop1 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:01:
[...]

Ik ben zelf in het bezit van een HP Stream 7 met 1 GB en dit is precies voldoende om de tablet zelf draaiende te kunnen houden. Zodra je een applicatie start kom je geheugen tekort, waardoor je dus niets hebt aan de tablet. 1 tabblad in chrome werkt al niet lekker meer, zo traag wordt het dan.
En ja 16 GB klinkt beter ja, uiteraard.
Ik heb een Dell Venue Pro 8 met 1GB, en die draait best prima. Browsen gaat erg goed*, Netflix kijken gaat prima, documenten bewerken gaat ook prima. Nee, je moet geen dingen tegelijk willen doen, en geen foto/ videobewerking willen, maar voor simpele dingen is 1Gb genoeg.

* Chrome is een ramp voor een device met beperkt geheugen. Kan je beter Firefox of Edge gebruiken.
Pagina: 1