Ik heb in mijn nieuwe huis een wall mounted netwerkcabinet staan, 6U hoog. Zat er al van de vorige eigenaar (die inmiddels foetsie is natuurlijk).
Ik wil graag een chassis installeren in dit kleine rack voor een servertje, liefst 3/4U hoog zodat er wat schijven in kunnen. Ik heb alleen erg veel moeite om een chassis te vinden die hier in past qua diepte (max 33.5 cm).
Hebben jullie ervaringen met het installeren van servers in een wallmounted netwerkcabinet? Tips voor een servercase?
Afmetingen zijn:
- Binnenkant (mounting profile):
33.5 cm diepte (van achtersteven tot mounting profiel aan voorkant), oftewel 13.1 inch.
26 cm hoog, oftewel 6U
45 cm breed
- Buitenkant:
60cm x 37cm x 45 cm (breedte x hoogte x diepte)
Impressie van de wallmount kast die ik heb is hier.
Ik wil graag een chassis installeren in dit kleine rack voor een servertje, liefst 3/4U hoog zodat er wat schijven in kunnen. Ik heb alleen erg veel moeite om een chassis te vinden die hier in past qua diepte (max 33.5 cm).
Hebben jullie ervaringen met het installeren van servers in een wallmounted netwerkcabinet? Tips voor een servercase?
Afmetingen zijn:
- Binnenkant (mounting profile):
33.5 cm diepte (van achtersteven tot mounting profiel aan voorkant), oftewel 13.1 inch.
26 cm hoog, oftewel 6U
45 cm breed
- Buitenkant:
60cm x 37cm x 45 cm (breedte x hoogte x diepte)
Impressie van de wallmount kast die ik heb is hier.
| To acknowledge what is known as known and what is not known as known is knowledge. |