Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk natuurlijk gamen, daarnaast ook video's maken maar houd daar maar geen rekening mee.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum prijs is 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen apparatuur die ik mee wil nemen naar mijn nieuwe computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon 1 videokaart lijkt mij het handigst. Verder wil ik wel een ssd maar als ik deze later nog kan toevoegen ziu dat beter zijn, dan kan ik die 1000 euro aan een echt goede computer besteden en als ik dan over 1-2 maand een ssd kan tievoegen zou dat ideaal zijn, kan dit?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar een intel processor en een Nvidia videkaart. Het liefst houd ik de houdige videokaart en processor aangezien mijn vrienden zeggen dat deze erg goed zijn. Jammer genoeg is vooral de videokaart nogal duur. Daarom wil ik proberen op andere delen die ik later nog kan toevoegen wat geld te besparen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
enrgieverbruik is niet van belang, geluid is wel belangrijk, maar als ik hem met mijn koptelefoon op niet kan horen is het prima aangezien ik toch altijd een koptelefoon op heb.
Ga je overklokken?
Als dit mogelijk is misschien nog wel maar houd er maar geen rekening mee.
Wat verwacht je van ons?
Dat ik een zo goed mogelijke conputer krijg voor mijn budget, het moet gericht zijn op spellen als Dayz, Arma3 en battlefield. Dit zijn spellen met grote werelden.
Mijn vragen:
●kan ik een SSD later nog toevoegen en is dit veel moeite?(bijvoorbeeld het overzetten van bestanden)
●Zijn er nog andere componenten die ik eventueel later kan toevoegen zidat ik nu als een de essentiële onderdelen heb die ook echt goed zijn en dat ik dan later wat minder belangrijke dingen toevoeg?
●Waar moet ik bij een scherm naar kijken? Ik snap dat inch betekent hoe groot hij is etc maar iver de kwaliteit weet ik eigenlijk niks.(deze koop ik later nog maar als de computer rond de 900 komt zou dat fijn zijn zodat ik nog wat geld over houd.)
●wat voor voeding moet ik kopen?, hoeveel watt heb ik nodig?
●Kunnen mijn onderdelen samen?(compatible?)
Mijn onderdelen tot nu toe:
alvast bedankt!
Voornamelijk natuurlijk gamen, daarnaast ook video's maken maar houd daar maar geen rekening mee.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum prijs is 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen apparatuur die ik mee wil nemen naar mijn nieuwe computer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon 1 videokaart lijkt mij het handigst. Verder wil ik wel een ssd maar als ik deze later nog kan toevoegen ziu dat beter zijn, dan kan ik die 1000 euro aan een echt goede computer besteden en als ik dan over 1-2 maand een ssd kan tievoegen zou dat ideaal zijn, kan dit?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar een intel processor en een Nvidia videkaart. Het liefst houd ik de houdige videokaart en processor aangezien mijn vrienden zeggen dat deze erg goed zijn. Jammer genoeg is vooral de videokaart nogal duur. Daarom wil ik proberen op andere delen die ik later nog kan toevoegen wat geld te besparen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
enrgieverbruik is niet van belang, geluid is wel belangrijk, maar als ik hem met mijn koptelefoon op niet kan horen is het prima aangezien ik toch altijd een koptelefoon op heb.
Ga je overklokken?
Als dit mogelijk is misschien nog wel maar houd er maar geen rekening mee.
Wat verwacht je van ons?
Dat ik een zo goed mogelijke conputer krijg voor mijn budget, het moet gericht zijn op spellen als Dayz, Arma3 en battlefield. Dit zijn spellen met grote werelden.
Mijn vragen:
●kan ik een SSD later nog toevoegen en is dit veel moeite?(bijvoorbeeld het overzetten van bestanden)
●Zijn er nog andere componenten die ik eventueel later kan toevoegen zidat ik nu als een de essentiële onderdelen heb die ook echt goed zijn en dat ik dan later wat minder belangrijke dingen toevoeg?
●Waar moet ik bij een scherm naar kijken? Ik snap dat inch betekent hoe groot hij is etc maar iver de kwaliteit weet ik eigenlijk niks.(deze koop ik later nog maar als de computer rond de 900 komt zou dat fijn zijn zodat ik nog wat geld over houd.)
●wat voor voeding moet ik kopen?, hoeveel watt heb ik nodig?
●Kunnen mijn onderdelen samen?(compatible?)
Mijn onderdelen tot nu toe:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,95 | € 178,95 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 366,75 | € 366,75 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart | € 171,51 | € 171,51 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX316C10FRK2/8 | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 82,95 | € 82,95 |