Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Topicstarter
Triest bericht om de dag mee te beginnen. Geen idee wat ik er verder nog van moet zeggen:
Meer dan zeventig lichamen in vrachtwagen Oostenrijk

Gepubliceerd: 28 augustus 2015 08:30
Laatste update: 28 augustus 2015 09:08

In de vrachtwagen die donderdag is aangetroffen langs een snelweg in Oostenrijk, bevonden zich meer dan zeventig lichamen van vluchtelingen.
Dat heeft het Oostenrijkse ministerie van Binnenlandse Zaken vrijdag gemeld.

De politie zei eerder nog dat er zeker twintig en mogelijk vijftig vluchtelingen in de vrachtwagen zijn gestorven, mogelijk door verstikking. Het exacte dodental wordt later op de dag bekendgemaakt.

De vluchtelingen waren mogelijk al dood toen de truck Oostenrijk binnenreed, stelde de politie donderdag. Waarschijnlijk zijn ze woensdag overleden. Er zijn aanwijzingen dat de vrachtwagen toen nog in de buurt van de Hongaarse hoofdstad Boedapest was.

''Er is hele nacht doorgewerkt en ik denk dat alle lichamen er nu uit zijn gehaald'', zei een politiewoordvoerder. ''Forensisch onderzoekers zijn nog bezig met de vrachtwagen.''

De vrachtwagen staat in een gebouw van de douane in Nickelsdorf, waar koelfaciliteiten zijn.

Door: ANP/NU.nl
Afbeeldingslocatie: http://media.nu.nl/m/euoxwcaau9nc_wd640.jpg

http://www.nu.nl/buitenla...achtwagen-oostenrijk.html

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, als vluchtelingen wegen zoeken naar de 'betere landen', zullen alle lucratieve mensensmokkelaars geld zien en op welke manier geld verdienen. Zullen niet de eerste zijn, zeker niet de laatste.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:33
Wat ik nog wel het meest bizarre vind misschien, is het formaat van die vrachtwagen. Zelfs in een trekker-oplegger combinatie is het met 70 man behoorlijk proppen. In dit vrachtwagentje kan ik me niet voorstellen dat ze niet hebben moeten stapelen...

Vreselijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 19:17
Blijft dieptreurig dit. Je ziet heel duidelijk hoe desperaat de mensen zijn. Ten eerste laten ze hun hele hebben en houwen achter, inclusief vrienden, familie, noem het maar op. Ten tweede stappen ze in dit soort vrachtwagens terwijl ze van tevoren de gevaren weten (dit soort verhalen komen echt wel terug naar het thuisfront).

Ondertussen komen er geluiden uit de landen waar ze naar toe vluchten dat de mensen maar lekker op moeten bokken en dat de grenzen dicht moeten. Ongelooflijk hoe wij onze medemens zo in de kou kunnen laten staan.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57

Wom

Pure wanhoop wat mensen hier toe drijft. Vind het lastig te begrijpen dat er geen voorzieningen getroffen worden voor opvang/transport/etc. Dit is een probleem wat voorbij landelijke politiek gaat en waar Europa zijn meerwaarde juist moet laten zien. Iets wat naar mijn idee veel te langzaam en stroperig gaat. Met alle gevolgen van dien.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:03
Inmiddels heb ik [ZT] Migratie van vluchtelingen naar Europa - Deel 2 geopend waar de vluchtelingendiscussie verder kan gaan. Vandaar een slotje.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.