Webwinkel Beste365 geeft geen sjoege

Pagina: 1
Acties:
  • 781 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reschauzier
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04-2024
Iemand anders ervaringen met Beste365?

Ik heb 18 augustus een Galaxy S5 besteld. Behalve een bevestiging dat Idealbetaling is ontvangen, geeft de webwinkel taal noch teken. Ze reageren niet op emails, en er staat de hele dag een bandje aan dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn.

Zijn er mensen die wel (recentlijk) producten van Beste365 hebben ontvangen of contact hebben gehad?

Ruud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-10 20:22

Ypho

Allround Nerd

Ik niet, maar zie hier: http://tweakers.net/shopreview/9508/beste365/shopreviews/

[ Voor 8% gewijzigd door Ypho op 28-08-2015 09:39 ]

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik ken ze niet, maar als ik zie dat ze al 20 jaar zouden moeten bestaan maar de bedrijfsnaam is nergens te vinden in het KVK register en op het internet is er ook weinig te vinden over ze.
Adres is een of andere dikke villa ergens, beetje raar voor een webwinkel in telefoons.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Afvalzak schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:20:
Ik ken ze niet, maar als ik zie dat ze al 20 jaar zouden moeten bestaan maar de bedrijfsnaam is nergens te vinden in het KVK register en op het internet is er ook weinig te vinden over ze.
Adres is een of andere dikke villa ergens, beetje raar voor een webwinkel in telefoons.
Hun website heet ook Best365, maar als je op hun website kijkt is hun handelsnaam: 'Barnafi online webshops b.v.' Als je daar op gaat zoeken in het KVK register kom je uit op deze pagina.

Je zou eventueel ook contact kunnen opnemen met Webwinkel Keur, daar zijn ze aspirant lid.

Je zou ook de 3 forumleden die recent een slechte ervaring hebben gehad met deze winkel een bericht kunnen sturen: http://tweakers.net/shopreview/9508/beste365/shopreviews/

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 28-08-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier toentertijd mijn telefoon besteld, review is hier: http://tweakers.net/shopreview/permalink/137597/

Ook toen ik bestelde waren de reviews al matig, dat mijn verzending niet direct doorkwam was voor mij toen ook al een beetje billenknijpen.

Shopreviews zijn niet beter geworden, en op basis daarvan (tezamen met mijn eigen ervaring) zou ik deze winkel toch gaan vermijden.

Heb je met een Creditcard betaald of met iDEAL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-10 14:43

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Vast een eenmanszaakje die op vakantie is en het vergeten is op de website te vermelden...

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-10 14:17

eagle00789

Est. November 2005

meerdere reviews die daar geplaatst zijn, zijn geplaatst door leden die op de dag van het plaatsen van de review pas zijn geregistreerd... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eagle00789 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:44:
meerdere reviews die daar geplaatst zijn, zijn geplaatst door leden die op de dag van het plaatsen van de review pas zijn geregistreerd... :|
Kunnen we *eindelijk* een keer dit soort ongefundeerde aantijgingen eindigen? Het is nogal een duidelijke schop tegen de mensen die zich dag in dag uit bezig houden de reviews te controleren en betrouwbaar te houden. Je verbindt wel gelijk conclusies aan één dag geregistreerd zijn, maar zelf vind je het duidelijk geen probleem jezelf geheel niet te informeren over hoe dingen werken voor je er tegen schopt. Geeft mij de nieuwe gebruikers dan maar...

Voor de rest: hier is de ShopReview voor. Topics zijn prima als er specifiek iets te bediscussiëren is, maar dat is hier niet van toepassing.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.