CTRL - SHIFt altijd aan sinds Windows 10

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinusvdmeulen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-12-2023
Oké, ten eerste, sorry als dit in de verkeerde categorie staat. Ik heb geen idee waar ik zo ets moet plaatsen..

Sinds de release heb ik op mijn desktop Windows 10 draaien, erg leuk en vloeibaar, maar ik heb een erg irritante bug erin zitten..

Elke keer als de Pc uit is geweest staan mijn tekens verkeerd en moet ik dus CTRL + SHIFT indrukken voordat ik normaal kan typen.
Dit lijkt geen groot probleem maar op langere termijn begint het toch wel heel erg irritant te worden.
Ik heb wel redelijk verstand van PC's, maar zo'n dom klein dingetje kan ik nergens vinden. 8)7

Mijn toetsenbord is een Steelseries Apex, misschien zit het in de driver hiervan?
Voorheen had ik dir probleem niet, maar ik zal jullie toch even de specs geven van m'n systeem:

Asus P8P67 Deluxe
Intel Core i5 2500K + Corsair Hydro H100i
8GB Geil EVO Corsa
Asus Strix GTX 780
Samsung 830 series 256gb (boot)
WD Blue 1Tb

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

AZ -> WOS

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ligt aan de taal van je toetsenbord die op NL staat, moet je op US-Int zetten. Vervolgens NL verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinusvdmeulen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-12-2023
Is het echt zo makkelijk? Ik ga het thuis gelijk proberen!
Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Let wel op, het icoontje geeft Taal+Toetsenbord staat nu waarschijnlijk op NLD NLD, als je daar links op klikt hoef je alleen de toetsenbord indeling te veranderen, niet de taal, dus NLD INTL.