Hallokes,
Ik heb mijn oog laten vallen op een aantal chinese smartwatches.
Maar jammer genoeg is hier bitter weinig over bekend.
Als test een smartband gekocht voor mijn vrouw met enkel notificaties en fitness shizzle, de Vidonn X6. Super toestel voor die prijs had deze ook gekocht na het lezen van review van een tweaker.
Maar over smartwatches heel weinig bekend jammer genoeg, filmpjes en dergerlijke wel maar is meestal van de webshops zelf dus niet echt betrouwbaar.
Watches
Zeblaze Rover / Zeblaze Crystal
NO 1 S.2 of de nieuwe S.3
Oukitel A28
Voor mij belangrijkste design, liefst aantal watchfaces beschikbaar.
Notificaties. Sim kaart input niet nodig.
Heb al vaker gelezen dat de mediatek app om te synchronizeren tussen telefoon en smartwatch niet vlekkeloos werkt.
Zou leuk zijn moest iemand al ervaring hebben met smartwatches en liefst 1 van bovenstaande.
Grtz
Ik heb mijn oog laten vallen op een aantal chinese smartwatches.
Maar jammer genoeg is hier bitter weinig over bekend.
Als test een smartband gekocht voor mijn vrouw met enkel notificaties en fitness shizzle, de Vidonn X6. Super toestel voor die prijs had deze ook gekocht na het lezen van review van een tweaker.
Maar over smartwatches heel weinig bekend jammer genoeg, filmpjes en dergerlijke wel maar is meestal van de webshops zelf dus niet echt betrouwbaar.
Watches
Zeblaze Rover / Zeblaze Crystal
NO 1 S.2 of de nieuwe S.3
Oukitel A28
Voor mij belangrijkste design, liefst aantal watchfaces beschikbaar.
Notificaties. Sim kaart input niet nodig.
Heb al vaker gelezen dat de mediatek app om te synchronizeren tussen telefoon en smartwatch niet vlekkeloos werkt.
Zou leuk zijn moest iemand al ervaring hebben met smartwatches en liefst 1 van bovenstaande.
Grtz