Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik zoek een laptop voor mijn mbo-niveau 4 applicatieO.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
laptop is bedoeld voor school zoek daarom ook een i7 processor, en af en toe een game.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
alles wat met applicatieontwikkelaar te maken heeft dus veel snelheid nodig en fatsoenlijke graphics card

Wat is je budget?
800/1000 euro is een best krap budget ik weet t ;).

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
ja, liefst zo licht mogelijk

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik wil graag een 15.6 inch scherm of lager.
licht en makkelijk mee te nemen.
i7 processor.
graphics card gtx 860m of hoger.
8 werk geheugen.
minimaal 500 gb.

alvast bedankt

alle tips zijn welkom!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is ook de bedoeling zelf voorstellen te doen en op zoek te gaan, zie ook de Pricewatch. Welke heb je zelf gevonden, en waarom voldoen die niet? Als applicatieontwikkelaar zul je zelf proactief moeten zoeken, nu dus ook.

http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/ en daar kun je gaan selecteren.

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 28-08-2015 03:05 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 25-11 19:31

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik doe ICT Beheer en eigenlijk is applicatie alleen programmeren in HTML, Flash, Javascript, ect.

I5 is genoeg.
Ik denk dat videokaart GTX 860M overpowerd is
Ik zou kijken voor een SSHD ipv HDD

Gamen op je laptop betaal je veel meer dan op een desktop!

[ Voor 13% gewijzigd door Dutchredgaming op 28-08-2015 09:23 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Verwijderd

Ik volg ook de opleiding ICT beheer en ben het met Dutchredgaming eens dat de opleiding applicatie ontwikkeling meer gericht op programmeren is. Er zijn enkele vakken die mogelijk overeenkomen met ICT beheer maar niet alle. Veel opleidingen geven een minimale vereisten aan laptops. Uit ervaring weet ik dat de opleiding vaak hogere vereisten stelt dan nodig is.

Ik zou vooral aanraden om jezelf toch de tijd te gunnen om goed rond te zoeken naar een laptop die net boven het minimum vereiste zit maar je hebt echt niet boven gemiddeld nodig voor de opleiding.

• FrietzakNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-11 21:51
Zelf heb ik deze studie ook gevolgd en ik kan zeggen dat je buiten het gebruik van visual studio niet veel andere dingen zult gebruiken. Wel kan ik het advies geven om een SSD te nemen wegens de snelheid en vooral dat het build proces in visual studio.

Op school zul je nog niet veel last hebben van de snelheden aangezien het maar kleine projecten zijn maar indien je een stage gaat lopen binnen je programmeer taal, wat waarschijnlijk C# is, hebben ze vaak grote projecten waardoor het build proces lang kan duren. Hierbij is een SSD dus zeker aan te raden.

@Dutchredgaming een SSHD is wel iets sneller dan een normale harde schijf maar als je een harde schijf van 7200 RPM pakt zul je het verschil haast niet merken.