PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Uit de reacties van het filmpje wat je gepost hebt:
but this Calibration Tool + Procedure fixed it !
So cool !
If it can help other people (in case of broken links) I mirror it here:
http://projectcars.club/w...ools/T300-Calibration.zip
but this Calibration Tool + Procedure fixed it !
If it can help other people (in case of broken links) I mirror it here:
http://projectcars.club/w...ools/T300-Calibration.zip
Ben: Dank je wel voor het programmaatje heb hem gebruikt en het stuurtje werkt weer goed.
kan ik weer mee doen aan mijn kampioenschap ...
kan ik weer mee doen aan mijn kampioenschap ...
PSN = dokman100 -- Trofeeën 54 of 59 -- Spelvoortgang 99% -- A & B Spec Level 40
Afgelopen weekend zelfde probleem, maar daarbij ook dat de FFB niet meer werkt.
Dit is een filmpje dat ik heb gemaakt van het calibreren
Het tooltje heb ik ook geprobeerd, maar dat hielp wel geteld 1 ronde en daarna was de FFB weer weg.
Dokman werkt het bij jou nog wel allemaal na het kalibreren?
Dit is een filmpje dat ik heb gemaakt van het calibreren
Het tooltje heb ik ook geprobeerd, maar dat hielp wel geteld 1 ronde en daarna was de FFB weer weg.
Dokman werkt het bij jou nog wel allemaal na het kalibreren?
[ Voor 9% gewijzigd door MichelatNL op 02-11-2015 11:16 ]
Ik heb sinds een week ook dit probleem, een calibratie tool gedownload en dat werkt maar voor 1 keer. Zodra de stroom er af is moet je deze procedure opnieuw uitvoeren.
Zijn er mensen die het probleem hebben opgelost? Of hebben ze het opgegeven met dit stuur. Ik val helaas buiten de garantie heb het stuur in mei 2015 aangeschaft. Niet veel gebuikt maar sinds gt sport weer intensief.
Zijn er mensen die het probleem hebben opgelost? Of hebben ze het opgegeven met dit stuur. Ik val helaas buiten de garantie heb het stuur in mei 2015 aangeschaft. Niet veel gebuikt maar sinds gt sport weer intensief.
Ah, ik heb exact hetzelfde probleem gehad met de mijne. Ik heb hem toen onder garantie moeten opsturen naar thrustmaster en heb hem toen fijn gerepareerd terug gekregen. Probleem schijnt vaker voor te komen helaas.
Spijtig dat je buiten garantie zit
Neem toch eens contact met thrustmaster op, wellicht dat ze iets uit coulance voor je kunnen betekenen?
Spijtig dat je buiten garantie zit
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Pagina: 1