Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:45
Ik zoek een?
Ik zoek een Sim Only opvolger van Mobile Vikings met een vergelijkend aanbod. Ik heb nu 1500 MB 500 SMS en 60 belminuten. Ik verbruik ongeveer 1200mb, 20 belminuten en maximaal 30 sms per maand. Ik vond het maandelijks aspect van Mobile Vikings erg goed, en zou dat graag in een nieuw abonnement ook hebben. Als een 1 jarig aanbod aanmerkelijk beter is wil ik dit ook in overweging nemen. Ook zou ik het T-Mobile Netwerk graag willen vermijden

Wat is je budget?
Ik betaal nu 15/maand, en zou niet veel meer dan 20 per maand willen betalen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gezocht, en Youfone lijkt het aanbod te hebben dat het beste op mijn wensen aansluit. Maar de reviews, vooral hier op Tweakers maken me wat huiverig. Bij Simyo is het niet mogelijk om 1500Mb te krijgen, en dit is ook het geval bij Vodafone F&F. KPN zelf is buiten budget, zelfs na aftrek van de Spotify kosten.

Het Mobile Vikings aanbod was voor mijn gebruik perfect, en ik heb nog geen goede opvolger kunnen vinden.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat me vooral opvalt bij sommige Youfone reviews, is dat de woonplaats een factor lijkt te zijn. Helaas ben ik niet op de hoogte van dagelijkse problemen bij Youfone maar kan me niet indenken dat ze een slechtere reputatie hebben dan sommige andere virtuele providers.

Ik ken jouw woon-situatie niet maar als je ook andere produkten van KPN hebt, kan je gebruik maken van KPN Compleet en krijg je korting op (bijna) alle produkten tegelijk. Zo heb ik hier 2 sim-only abbo's die normaal 25 Euro per stuk zijn maar door het combineren zijn ze maar 20 Euro per stuk. En omdat ik ze combineer in KPN Compleet, krijg ik ook nog extra data gratis. Mogelijk is deze optie/combi toch nuttig om jou betaalbaar op KPN te krijgen.

Heb je toevallig ook gekeken naar alle buitenland-providers? Je kent ze wel; die bij de toko op de hoek posters hebben hangen voor goedkoop bellen naar 130 landen vanaf 4 cent/minuut. Als ik de tarieven zo soms zie, denk ik echt dat geen enkel gerennomeerde telco in NL daaraan kan tippen; en sommige sim-kaarten zijn maandelijks opzegbaar.

Mijn mening; er gaat echt niets boven KPN. Heb in de jaren bijna alle providers wel gehad maar sinds ik anderhalve geleden ben overgestapt, is het echt een verademing qua bereik, internet maar ook bereikbaarheid van klantenservice.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:22
Of een dual-simtoestel nemen in combinatie met choozze zero voor je eigen nummer.
Dat gebruik je dan om te bellen, gebeld te worden en sms'en.
De tweede sim neem je dan wat maar voorhanden is voor goedkope data, bijv. Lebara one. Als er een andere dataaanbieding is dan stop je er een ander simmetje in zonder gedoe met nummerportatie.

Vectone heeft nu ook zeer voordelige bundel van 1500mb + 500min+500sms voor 10 euro.
Maar het is de vraag of dat lange tijd zo blijft, voor hetzelfde geld zijn de bundels volgende maand weer veranderd.

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Ik weet niet of je nog student bent en of Hollandsnieuwe het controleerd maar anders is het Sim Only 1500 2 jaar ook nog wel een aaardige optie https://directsales.holla...dent/orderform/12606/6464

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:22
Da's ook geen gekke in jouw situatie, ik zou het doen aangezien het precies past bij je verbruik.

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:45
Bedankt voor alle suggesties tot nu toe!
Ik ken jouw woon-situatie niet maar als je ook andere produkten van KPN hebt, kan je gebruik maken van KPN Compleet en krijg je korting op (bijna) alle produkten tegelijk. Zo heb ik hier 2 sim-only abbo's die normaal 25 Euro per stuk zijn maar door het combineren zijn ze maar 20 Euro per stuk. En omdat ik ze combineer in KPN Compleet, krijg ik ook nog extra data gratis. Mogelijk is deze optie/combi toch nuttig om jou betaalbaar op KPN te krijgen.
Ik ga eens even kijken of ik mensen in de buurt met een KPN abonnement kan vinden. Het wordt met al die extras wel een aantrekkelijk aanbod.
Of een dual-simtoestel nemen in combinatie met choozze zero voor je eigen nummer.
Dat gebruik je dan om te bellen, gebeld te worden en sms'en.
De tweede sim neem je dan wat maar voorhanden is voor goedkope data, bijv. Lebara one. Als er een andere dataaanbieding is dan stop je er een ander simmetje in zonder gedoe met nummerportatie.
Dit ga ik misschien in de toekomst overwegen, ik heb alleen net een nieuw toestel gekocht, dus helaas is dit op het moment geen optie. Wel een goede suggestie voor mensen die al een Dual-sim toestel hebben!
Ik weet niet of je nog student bent en of Hollandsnieuwe het controleerd maar anders is het Sim Only 1500 2 jaar ook nog wel een aaardige optie https://directsales.holla...dent/orderform/12606/6464
Ik ben inderdaad nog Student, en ik had hier nog nooit over gehoord. Ziet er zo op het eerste gezicht zeker uit als een interessante optie!
Pagina: 1