Hallo iedereen,
Sinds een week heb ik een probleem met mijn pc, de onboard netwerk kaart doet helemaal niks meer, bij het verwijderen van de drivers geeft hij bij een reboot wel aan dat er nieuwe hardware is gevonden, maar bij het proberen de drivers te herinstalleren krijg ik: "code 10 hardware kan niet opstarten".
Ook de drivers te installeren in veilige modus, maar ook dat mocht niet baten.
Uiteindelijk Ubuntu vanaf een usb stick geprobeerd maar ook op die manier herkent mn pc de netwerk kaart niet.
Tevens blijft het oranje lampje branden bij de lan poort, wat dat precies inhoud kan ik zo niet vinden (stand-by?) aangezien deze normaal knipperen. Utp kabel aangesloten of niet maakt niet uit.
Deze hardware bezit mijn pc:
Dit heb ik nu ongeveer een maand of 3 in bezit gok ik zo.
RMA sturen of hebben jullie nog een ander idee?
Heb zelf nog gedacht aan een compleet nieuwe installatie van Windows alleen omdat hij het bij Ubuntu ook niet doet lijkt mij dat de onboard NIC dus gewoon defect is.
Alvast bedankt!!
Sinds een week heb ik een probleem met mijn pc, de onboard netwerk kaart doet helemaal niks meer, bij het verwijderen van de drivers geeft hij bij een reboot wel aan dat er nieuwe hardware is gevonden, maar bij het proberen de drivers te herinstalleren krijg ik: "code 10 hardware kan niet opstarten".
Ook de drivers te installeren in veilige modus, maar ook dat mocht niet baten.
Uiteindelijk Ubuntu vanaf een usb stick geprobeerd maar ook op die manier herkent mn pc de netwerk kaart niet.
Tevens blijft het oranje lampje branden bij de lan poort, wat dat precies inhoud kan ik zo niet vinden (stand-by?) aangezien deze normaal knipperen. Utp kabel aangesloten of niet maakt niet uit.
Deze hardware bezit mijn pc:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 201,01 | € 201,01 |
| 1 | MSI H97 GAMING 3 | € 96,- | € 96,- |
| 1 | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked ACX 2.0 4GB | € 350,95 | € 350,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 103,95 | € 103,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 56,95 | € 56,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 109,90 | € 109,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.076,20 | |
Dit heb ik nu ongeveer een maand of 3 in bezit gok ik zo.
RMA sturen of hebben jullie nog een ander idee?
Heb zelf nog gedacht aan een compleet nieuwe installatie van Windows alleen omdat hij het bij Ubuntu ook niet doet lijkt mij dat de onboard NIC dus gewoon defect is.
Alvast bedankt!!