720 euro stille gamePC

Pagina: 1
Acties:

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Beste Tweakers, mijn broertje heeft me gevraagd of ik een PC voor hem bij elkaar kan stellen en bouwen. Ik heb nog geprobeerd om hem zelf wat laten uit te zoeken maar dan duurt het nog 2 jaar voordat hij besteld wordt dus ik heb hem zelf maar bij elkaar gesteld :'( :+

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil eigenlijk maar 2 games gaan doen, CS:GO en Minecraft op 1080p.

Wat mag het systeem gaan kosten?
720 euro, ik kom nu bijna perfect uit.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, een toetsenbord en monitor. Nieuwe muis + muismat omdat z'n huidige acceleratie heeft, en dat niet heel wenselijk is bij CS:GO.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen overkill componenten. De huidige Intel heb ik uitgekozen omdat hij erg future proof is en het erg goed doet met zo'n beetje elke game, mocht hij besluiten over een jaar toch nog een intensieve game te gaan doen kan hij er altijd een betere GPU inzetten en hoeft hij geen CPU vervanging (ik heb zelf een AMD en die doet het bij de meeste games niet echt goed :'( )

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, weinig geluid. Ik heb daarom gekozen voor de 950, deze is stil tijdens idle en onder load maakt hij ook niet heel veel geluid. Omdat de PC in de huiskamer komt te staan (mijn ouders moeten toezicht houden op zijn gegame >:) .

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik postte dit eigenlijk voor een 'last check', ik zie nog wel eens dingen over het hoofd en wil niet een socket 1151 mobo bestellen terwijl ik 1150 nodig heb :P

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 178,95€ 178,95
1ASRock H81M-HDS€ 48,95€ 48,95
1MSI GeForce GTX 950 2GB Gaming 2G€ 182,95€ 182,95
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 35,95€ 35,95
1Gelid Solutions Tranquillo Rev.2€ 25,95€ 25,95
1CM Storm Alcor€ 32,95€ 32,95
1Steelseries Qck+€ 14,95€ 14,95
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 44,50€ 44,50
1Antec VPF Series 450W€ 57,62€ 57,62
1Samsung 850 EVO 120GB€ 70,16€ 70,16
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 692,93

250GB SSD is niet nodig, hij gebruikt nu amper 30GB inclusief Mac OSX. Later kan er altijd een HDD bij :)

• Ugraded
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 01-12 17:13
Eigenlijk ziet alles er goed uit behalve voor de gpu kun je nog iets anders verzinnen. Ik zou persoonlijk voor een (2e hands) 280x gaan, beter future proof want je broertje wil in de toekomst vast wel iets anders spelen als csgo en mc

• Brogala
  • Niet online
PC4Ukopen schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:01:
Eigenlijk ziet alles er goed uit behalve voor de gpu kun je nog iets anders verzinnen. Ik zou persoonlijk voor een (2e hands) 280x gaan, beter future proof want je broertje wil in de toekomst vast wel iets anders spelen als csgo en mc
Hier dacht ik ook aan, maar ik voel me niet helemaal fijn bij tweedehands. Er is 1 Tweaker die ik 100% vertrouw die 280Xen voor een mooie prijs verkoopt, maar die schijnen heel veel herrie te maken (zelfs in idle) en dat is dus niet de bedoeling. Een andere heeft positieve recensies maar die zijn allemaal van profielen met weinig posts/comments (of helemaal niet) en geen/weinig V&A feedback. Ik ga er helemaal niet van uit dat ze je oplichten, maar ik vind het risico iets te groot.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Brogala schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:48:
[...]

Hier dacht ik ook aan, maar ik voel me niet helemaal fijn bij tweedehands. Er is 1 Tweaker die ik 100% vertrouw die 280Xen voor een mooie prijs verkoopt, maar die schijnen heel veel herrie te maken (zelfs in idle) en dat is dus niet de bedoeling. Een andere heeft positieve recensies maar die zijn allemaal van profielen met weinig posts/comments (of helemaal niet) en geen/weinig V&A feedback. Ik ga er helemaal niet van uit dat ze je oplichten, maar ik vind het risico iets te groot.
Gewoon kijken of er iemand in de buurt woont zodat je de kaart kunt ophalen.
Daarnaast bonnetje voor de garantie.
Kan er volgens mij weinig mis gaan.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Brogala
  • Niet online
Switchie schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:52:
[...]

Gewoon kijken of er iemand in de buurt woont zodat je de kaart kunt ophalen.
Daarnaast bonnetje voor de garantie.
Kan er volgens mij weinig mis gaan.
Heb ik ook gekeken, maar ik vind niks <50KM. Behalve de Tweaker die de Sapphire 280Xen verkoopt, die woont ook in Haarlem, maar die zijn helaas geen optie.

• Ugraded
De msi 280X is stil en snel

[ Voor 3% gewijzigd door Ugraded op 27-08-2015 21:10 ]

• Brogala
  • Niet online
Maar niet verkrijgbaar bij een verkoper die ik 100% vertrouw ;)

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

pricewatch: ASRock Fatal1ty B85 Killer Moederbord met 4x DDR ipv 2x DDR. Toch wat fijner voor de toekomst. Verder is voor het geluid vooral een HDD belangrijk want die zijn luidruchtig, maar die gebruik je niet. Wil je het echt stil kan je beter voor een passief gekoelde 750GTX GPU gaan, die zijn voor minecraft en gs: go prima maar natuurlijk niet echt toekomstbestendig. Maar; dan is het wel écht stil als je ook een passieve PSU en beetje stille CPU koeler (Scyte Mugen 4) neemt ;-)

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:52:
pricewatch: ASRock Fatal1ty B85 Killer Moederbord met 4x DDR ipv 2x DDR. Toch wat fijner voor de toekomst. Verder is voor het geluid vooral een HDD belangrijk want die zijn luidruchtig, maar die gebruik je niet. Wil je het echt stil kan je beter voor een passief gekoelde 750GTX GPU gaan, die zijn voor minecraft en gs: go prima maar natuurlijk niet echt toekomstbestendig. Maar; dan is het wel écht stil als je ook een passieve PSU en beetje stille CPU koeler (Scyte Mugen 4) neemt ;-)
Een passiefe gtx 750 gaat het moeilijk krijgen met MC en cs:go, passief is vaak minder hoog geclockt om niet te warm te worden, voor nu kun je mc en csgo nog wel op medium-high spelen maar als hij een keer een iets zwaarder spel (GTA V,BF 4,ACU) wil spelen (wat die in de toekomst gaat doen) moet hij lage fps en instellingen wel accepteren. Als er geen 280x te vinden is kun je ook een msi 280 nieuw nemen.

Edit: Voor de prijs van een passiefe 750 kun je veel betere (passiefe) amd kaarten vinden _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2015 22:00 ]

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:59:
[...]

Een passiefe gtx 750 gaat het moeilijk krijgen met MC en cs:go, passief is vaak minder hoog geclockt om niet te warm te worden, voor nu kun je mc en csgo nog wel op medium-high spelen maar als hij een keer een iets zwaarder spel (GTA V,BF 4,ACU) wil spelen (wat die in de toekomst gaat doen) moet hij lage fps en instellingen wel accepteren. Als er geen 280x te vinden is kun je ook een msi 280 nieuw nemen.
Kortom je zegt precies hetzelfde als wat ik hierboven post? ;-) Dat een passieve GTX 750 voor CS GO nog wel kan maar dat het wel de max is? Het is iig onzin dat een GTX 750 voor minecraft of CS GO te krap is, ook als deze wat gedownclocked is.

[ Voor 75% gewijzigd door DeNachtwacht op 27-08-2015 22:04 ]

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:00:
[...]

Kortom je zegt precies hetzelfde als wat ik hierboven post? ;-) Dat een passieve GTX 750 voor CS GO nog wel kan maar dat het wel de max is?
Nu ik het nog even goed doorlees wel..... wat ben ik weer slim bezig #eerstschrijvendanpasgoedlezen 8)7

Edit: GTX 750 kan nog wel maar verwacht in csgo en mc geen max settings en 60+ fps

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2015 22:08 ]

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Eh.. jawel hoor! Zie dat filmpje eens van een normale GTX 750 die heeft zo'n 100-160FPS met alles op max. Een passieve GTX is echt niet zo wereldschokkend lager dat dit ineens onder de 50FPS duikt. Maar je hebt wel weer een goed punt dat er natuurlijk ook bij AMD nog leuke passief gekoelde mogelijkheden zijn. Maar laten we nu de TS even reageren om te zien of passieve koeling wel echt zo'n groot issue is...

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

Brogala schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:48:
[...]

Je kunt ook nog zelf een cooler op een 280x zetten, zoet er op yt niet heel lastig uit, ik heb het zelf nog nooit gedaan

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:12:
Eh.. jawel hoor! Zie dat filmpje eens van een normale GTX 750 die heeft zo'n 100-160FPS met alles op max. Een passieve GTX is echt niet zo wereldschokkend lager dat dit ineens onder de 50FPS duikt. Maar je hebt wel weer een goed punt dat er natuurlijk ook bij AMD nog leuke passief gekoelde mogelijkheden zijn. Maar laten we nu de TS even reageren om te zien of passieve koeling wel echt zo'n groot issue is...
Ik geng zelf een beetje uit van mijn eigen systeem Gtx580, I7 2600k,16Gb ram (Gtx 580 presteert beter als gtx 750) waar ik in csgo maar rond de 40 haal :-( op max. Aangezien mijn systeem nog helemaal niet lekker werkt vaak meldingen over o.a. iets.exe werkt niet ik hoop dat ik dat met de windows 10 upgrade allemaal wel weer kan fixen.

GTX 580 is ook nog optie draaide vroeger goed in mijn systeem, zou dat nu ook wel kunnen doen maar mijn systeemheeft iets maar dat zal je bij jouw systeem niks van merken. _/-\o_

Dus een goede GTX 580 is ook nog een optie voor dit systeem, ik raad het zeker 100% aan!

• Brogala
  • Niet online
DeNachtwacht schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:52:
Thanks!

Het moederbord is iets te duur, en verder denk ik dat m'n broertje nog heel lang vooruit kan met 8GB RAM :P

En de PC hoeft niet volledig stil te zijn, dus passief hoeft niet :) Ik denk dat m'n huidige CPU koeler, videokaart en voeding wel stil genoeg zijn. Ik twijfel alleen een beetje over de fans van de Coolermaster kast... Zouden die een beetje stil zijn?

Op dit moment runt hij Minecraft op 20FPS met een Mac Mini uit 2011, dus ik denk dat de huidige kaart al redelijk future proof is mocht hij ooit nog wat intensievere games gaan doen.

En @upgraded, ik hou mijn garantie graag, er zijn hier al 2 videokaarten gesneuveld in 2 jaar. Ze schijnen heel lang mee te gaan maar daar merk ik niks van :-p

Als mijn broertje later toch nog besluit om BF4 te gaan doen doet deze videokaart het alsnog prima, als je tenminste AA disabled. Het kan natuurlijk altijd beter qua videokaart (heb zelf de R9 290), maar ik game wat meer serieus en hij speelt erg casual.

• Ugraded
Dan is een 750 wel een aardoge keuze er zijn amd kaarten voor hetzelfde geld die meer prestaties bieden

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
Jongens alsjeblieft. Die gtx750ti zou ik niet eens aanraden. Een gtx750 zit tegenwoordig in een basic PC van 500 euro in de Aldi neem lekker die gtx950 of iets sterkere kaart want nu ga je echt geld weggooien..

• Brogala
  • Niet online
Demian Brunt schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 07:21:
Jongens alsjeblieft. Die gtx750ti zou ik niet eens aanraden. Een gtx750 zit tegenwoordig in een basic PC van 500 euro in de Aldi neem lekker die gtx950 of iets sterkere kaart want nu ga je echt geld weggooien..
Heb niet echt het idee dat ik met de 950 geld weggooi... Of heb je het niet tegen mij?

[ Voor 29% gewijzigd door Brogala op 28-08-2015 08:30 ]

• marinusvdmeulen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 11:08
Misschien kun je de Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 verwisselen voor een Cooler Master Hyper 212 EVO, deze hebben echt super veel goede reviews en schijnen erg stil te zijn.

Als je ooit nog een HDD wilt, raad ik je een WD Blue aan, gebruik ik al jaren en ze zijn super snel en stil :)

• Brogala
  • Niet online
marinusvdmeulen schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:59:
Misschien kun je de Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 verwisselen voor een Cooler Master Hyper 212 EVO, deze hebben echt super veel goede reviews en schijnen erg stil te zijn.

Als je ooit nog een HDD wilt, raad ik je een WD Blue aan, gebruik ik al jaren en ze zijn super snel en stil :)
Ik heb even gekeken maar de Tranquillo Rev.2 schijnt toch iets beter te zijn en hij is ook nog goedkoper :)

Bron = hardware.info

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Tranquillo Rev. 2 is inderdaad net ietsjes beter als de 212 Evo.
250GB SSD is niet nodig, hij gebruikt nu amper 30GB inclusief Mac OSX. Later kan er altijd een HDD bij :)
Misschien niet nodig, maar voor €10 meer heb je dubbel de opslag (BX100)

GTX950 is prijstechnisch naar mijn mening compleet oninteressant, een R9 280 is tot wel 20% sneller voor een paar euro's meer:
pricewatch: Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost
In idle zijn deze ook bijna zo goed als onhoorbaar.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• Brogala
  • Niet online
MK1998NL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:26:
Tranquillo Rev. 2 is inderdaad net ietsjes beter als de 212 Evo.

[...]

Misschien niet nodig, maar voor €10 meer heb je dubbel de opslag (BX100)

GTX950 is prijstechnisch naar mijn mening compleet oninteressant, een R9 280 is tot wel 20% sneller voor een paar euro's meer:
pricewatch: Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost
In idle zijn deze ook bijna zo goed als onhoorbaar.
Die videokaart heb ik even over het hoofd gezien. Ziet er goed uit, dan neem ik die. Dan vervang ik de Samsung ook met de Crucial, wat zijn SSD's goedkoop geworden :o

Kocht 2 jaar geleden voor 120 euro een 128GB SSD...

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:08
Uh.... Die sapphire is onder load verre van stil.. Vinden je ouders dat niet erg?

• Brogala
  • Niet online
Baloes schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:13:
Uh.... Die sapphire is onder load verre van stil.. Vinden je ouders dat niet erg?
Zit de hele dag al op mobiel dus research doen is moeilijk. Maar ik bedenk nu dat mijn broertje komende 2 jaar toch geen GTA, BF en dat soort games mag doen dus de power van een 280(x) heeft hij sowieso niet nodig. Daarintegen gebruikt de 950 minder en hij is stil.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Brogala schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:10:
[...]

Zit de hele dag al op mobiel dus research doen is moeilijk. Maar ik bedenk nu dat mijn broertje komende 2 jaar toch geen GTA, BF en dat soort games mag doen dus de power van een 280(x) heeft hij sowieso niet nodig. Daarintegen gebruikt de 950 minder en hij is stil.
Ik denk dat je met die 950 inderdaad prima zit. Een 960 (net 30 euro meer) draait prima de laatste games op de bijna hoogste settings (AA uit en 1080p).

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Dan word het denk ik toch 950 of 960. Ik zou de goedkoopste doen en over 2 jaar iets meer geld uitgeven aan een goede videokaart voor GTA etc. Voor de games die je noemt kun je zelfs een 740 nog wel gebruiken (maar word niet aanbevolen), om een beetje hoge fps te krijgen. Dus ik zou voor GTX 750 gaan

• Brogala
  • Niet online
Het is uiteindelijk deze geworden:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 178,95€ 178,95
1ASRock H81M-HDS€ 48,95€ 48,95
1MSI GeForce GTX 950 2GB Gaming 2G€ 181,95€ 181,95
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 35,95€ 35,95
1TP-Link TL-WN822N€ 13,35€ 13,35
1Gelid Solutions Tranquillo Rev.2€ 25,95€ 25,95
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 43,95€ 43,95
1Antec VPF Series 450W€ 52,01€ 52,01
1Crucial BX100 250GB€ 82,95€ 82,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 664,01

Ethernetkabel helaas geen optie, de PC staat voorlopig beneden in de woonkamer. Als hij ooit nog boven mag staan maar even kijken naar een powerline.

Leek me echt een prima build en ben stiekem wel jaloers op de CPU van m'n broertje :-p Ben zelf aan het sparen voor een goede Intel i5.

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:39
Ik ben niet 100% zeker, maar ik dacht dat de gelid niet eens veel stiller was dan stock koeler ( koelt wel beter). Ik zou daar nog ff een benchmark voor bij oakken als je echt een stil systeem wilt

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Och, een systeem dat stil zou moeten zijn stop je natuurlijk ook niet in een N300...

• Baloes
Nou ja.. De tranquillo is natuurlijk wel een stuk stiller onder load, en gezien de componenten kun je de fans van de N300 op lage toeren laten draaien.

Als je het hele zootje in een pricewatch: Cooler Master Silencio 352 zou plempen dan wordt het allemaal nog wat stiller natuurlijk.. Geluidsdempend materiaal en stoffilters (de N300 heeft geen stoffilters).
Als de PC in de woonkamer komt te staan dan zijn dat 2 eigenschappen zijn die zwaar kunnen wegen. Zeker die stoffilters gaan dan hun nut hebben :)

• Brogala
  • Niet online
br00ky schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 17:35:
Och, een systeem dat stil zou moeten zijn stop je natuurlijk ook niet in een N300...
Ik had de review van Foritain gelezen en hij zei dat het best acceptabel was. Moet zeggen dat ik nu ook bedenkt dat een Silencio oid beter zou zijn geweest, maar dat gaat lastig gezien de bestelling al is ingepakt. Ik kijk gewoon even of het geluidsniveau acceptabel is, ik denk dat het namelijk prima gaat worden.

Hij hoeft niet muisstil te zijn, en met de SSD boot hij natuurlijk ook lekker snel op. Dus uitzetten is ook geen probleem. Maar ik geloof dat ik het iets beter had moeten aangeven in de startpost. Want stil is voor mij volgens mij wat anders dan wat voor jullie stil is bij een PC :P

• Baloes
Ik had dit topic niet helemaal gevolgd vandaar ook de (te) late suggestie. Ik heb de silencio precies om die redenen aangeschaft en het is een erg fijn kastje. Heb er ook een tranquillo inzitten en die combi is erg stil. Maar op zich hebbie nog steeds een prima build. Denk dat het met het geluid allemaal wel mee gaat vallen :)

Je hebt nu een mobo dat 1 aansluiting heeft voor een chassisfan. Ik zou alleen de achterste fan aansluiten. Gezien het feit dat je de tranquillo er in hebt zitten die al zorgt voor een zekere airflow, en je een hele koele videokaart hebt, zal dat wel voldoende zijn.

• Brogala
  • Niet online
Baloes schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:39:
Ik had dit topic niet helemaal gevolgd vandaar ook de (te) late suggestie. Ik heb de silencio precies om die redenen aangeschaft en het is een erg fijn kastje. Heb er ook een tranquillo inzitten en die combi is erg stil. Maar op zich hebbie nog steeds een prima build. Denk dat het met het geluid allemaal wel mee gaat vallen :)

Je hebt nu een mobo dat 1 aansluiting heeft voor een chassisfan. Ik zou alleen de achterste fan aansluiten. Gezien het feit dat je de tranquillo er in hebt zitten die al zorgt voor een zekere airflow, en je een hele koele videokaart hebt, zal dat wel voldoende zijn.
Bedoel je met achterste niet de voorste? Ik bedoel de fan het dichts bij de power knop van de kast. Dat de tranquillo fan als output dient? Interessant idee, ik doe er eerst wel 2 fans in. Mocht de kast dan toch wel redelijk wat geluid produceren kan ik de achterste fan eruit halen :)

• Brogala
  • Niet online
Nou het bouwen gaat slecht... Hoop dat het moederbord nog niet beschadigd is :(

De schroeven passen niet in het ssd plekje op de kast onderaan, dus dat moet ik tapen, de cpu power cable is zo wat onmogelijk aan te sluiten als het mobo al in de kast zit. En ik krijg die verrekte ATX kabel niet los... Dus mobo zit vast in de kast :(

En het mobo is al meerdere keren een beetje verschoven in de kast... Ik hoop echt dat er geen krassen daardoor zijn gekomen. Vanavond maar weer verder, het heeft me al 4 uur gekost :/

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Brogala schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:18:
De schroeven passen niet in het ssd plekje op de kast onderaan, dus dat moet ik tapen,
Zelfs 1 schroefje is genoeg. Er zitten geen bewegende delen in, dus hij hoeft niet met alle schroeven vast. Of je stopt hem ergens anders.
En het mobo is al meerdere keren een beetje verschoven in de kast... Ik hoop echt dat er geen krassen daardoor zijn gekomen.
Je hebt toch wel afstandsbusjes gebruikt?

• Brogala
  • Niet online
br00ky schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:23:
[...]

Zelfs 1 schroefje is genoeg. Er zitten geen bewegende delen in, dus hij hoeft niet met alle schroeven vast. Of je stopt hem ergens anders.

[...]

Je hebt toch wel afstandsbusjes gebruikt?
Ja, ik heb die gebruikt. Maar hij is dus verschoven op die afstandbusjes.

En die ssd, kan ik die gewoon in de kast leggen? Zonder kortsluiting ofzo? Daar was ik meer bang voor.

En al die schroeven zijn echt 2x zo groot dan dat de schroeveningang in de ssd is dus dat gaat hem niet worden (tenzij ik thuis nog kleine schroeven heb)

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Brogala schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:23:
[...]

Ja, ik heb die gebruikt. Maar hij is dus verschoven op die afstandbusjes.
Terwijl je hem nog aan het vastmaken was? Want als je ze allemaal vast hebt gedraaid kan dat natuurlijk niet.
En die ssd, kan ik die gewoon in de kast leggen? Zonder kortsluiting ofzo? Daar was ik meer bang voor.
En al die schroeven zijn echt 2x zo groot dan dat de schroeveningang in de ssd is dus dat gaat hem niet worden (tenzij ik thuis nog kleine schroeven heb)
Dat kan, in mijn vorige case hing de SSD gewoon los aan de kabel. Ik vind het wel een gek verhaal. Deze case gebruiken heel veel mensen en dit probleem heb ik nog nooit gelezen. Heb je niet de verkeerde schroeven gepakt?

[ Voor 4% gewijzigd door br00ky op 02-09-2015 19:25 ]

• Brogala
  • Niet online
Het is toch nog gelukt! Ben wel jaloers hoor, door die stomme Intel processor heeft mijn broertje meer FPS dan ik heb in CS:GO :-(

En ik heb een R9 290 :P Helaas wel met een FX8320...

Ook boot zijn PC in 5 seconden en die van mij in 10 seconden... maar dat kan ook liggen aan dat zijn PC nog heel schoon is.

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Nou zolang je boven de 60FPS blijft zit het allemaal wel goed. En het lijkt me met zo'n systeem niet dat je daar nog onder zit ;) Veel plezier ervan..

youtube.com/@hisrep

Pagina: 1