Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tesla rijdt 728,7 kilometer op een acculading

Pagina: 1
Acties:

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Tesla P85D, de een-na-duurste in de Model S-serie.
Bedoelen jullie dat de S het een-na-duurste model is of de P85D? Indien het laatste wordt bedoeld, moet dat niet "het duurste model" worden?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:34
P85D is een modelvariant van de Model S. Het gaat dus om de Tesla Model S P85D. Blijkbaar is er ook nog een duurdere variant van de Model S.

Voor mij staat het er best duidelijk zo? :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
BtM909 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 18:01:
[...]
"het duurste model" worden?
Dit.

De model vs. het model lijkt me toch duidelijk.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:40
Volgens mij bedoelt BtM909 het alsof de P85D het duurste model zou zijn (welke het niet is, dat is de P90D) en heeft hij het niet specifiek over het vs de.

Tevens slaat model hier niet op het woord model, maar is de naam van het de betreffende auto "Model S" Net zoals je het bv over de Golf GTI hebt en niet het Golf GTI.

[ Voor 10% gewijzigd door Puc van S. op 27-08-2015 18:29 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ik heb het eigenlijk over het feit dat ik dacht dat de P85D het duurste model was. Ik zag de P90D namelijk als optie bovenop het bestaande model ipv een volledig apart model (je configureert het ook als optie bovenop de P85D).

Maar blijkbaar ziet Tesla het ook als duurder model, dan hoeft er dus niks worden aangepast :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.