Verwijderd

Topicstarter
Beste,
Ik maak de laatste tijd regelmatig mee dat de bedieningsknoppen (menu-display-prullenbak-toon foto)
achterop mijn camera het niet doen. Na verloop van tijd deden de knoppen het wel weer.
Maar nu doen ze het al twee dagen niet meer.
Kan wel foto`s maken, maar bekijken op display, ho maar.
Iemand enig idee?
De camera is 4,5 jaar oud en er zijn ongeveer 40.000 cliks mee gemaakt.
Vriendelijke groet,
ReAl

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-11 15:54

Barrycade

Through the...

Denk dat ze stuk zijn....

Maar even serieus, was een dure camera, dus je zou een repairshop kunnen vragen wat het moet kosten.

Als je geluk hebt is het aanduwen van een stekkertjes. Als je pech hebt een printplaat stuk.

• Kwintessens
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-10 20:00
Heb je de camera zelf nieuw gekocht? Neem dan contact op met de winkel. Het kan zijn dat (een deel van) de reparatiekosten voor rekening komen van de winkel, omdat dit niet lijkt te vallen onder normale slijtage. Overigens moet je dan wel kunnen aantonen dat je netjes met de camera bent omgegaan. Als hij er erg gebruikt uitziet, geef ik je weinig kans op een bijdrage van de winkel.

Heb je de camera niet nieuw gekocht? Dan zou ik rechtstreeks contact opnemen met Sony. Als ik het goed heb, heeft Sony een eigen reparatiecentrum waar je langs kunt met de camera. Dan weet je meteen waar je aan toe bent. Ook in die situatie zou ik overigens met Sony in conclaaf gaan over eventuele kosten.