Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gaming/CAD/Entertainment laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen

Mijn huidige laptop (HP Compaq 8710p) is zo goed als 'versleten'. Hij kan geen minuut zonder oplader, kan geen zware toepassingen aan, en hij is echt f**** traag. Als student Elektromechanica is dit niet meer leuk. Tijd voor verandering!

Ik zoek een 17" AZERTY-laptop die ik vooral ga gebruiken voor Office, Gaming en CAD-tekeningen (AutoCAD, SolidEdge). Ik speel vaak games zoals Battlefield, Minecraft en games gedownload van Steam. Ik bewerk en bekijk regelmatig foto's en films.

Mijn budget is € 800. Ik ben ook van plan om hem regelmatig mee te nemen naar andere locaties.
Het merk maakt niet veel uit. Zolang het maar kwaliteitsvol en netjes is. Ik heb al eens gezocht naar de bekende merken (Asus, Acer, MSI, etc.), maar deze worden al snel te duur.

Ik had al een voorkeur voor een 2.4 GHz CPU en 8GB RAM. Van videokaarten (GPU's) ken ik niet veel. Is Intel in sommige gevallen beter dan NVIDIA? De nodige poorten (USB, hoofdtelefoon, HDMI, ...) moet ik zeker hebben.

Alvast bedankt!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2015 17:30 ]

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 08:25
Wat heb je al kunnen vinden via de pricewatch? Selecteer daar al 17 inch, 8gb ram en je hebt je eerste filters al. Voor Cad heb je denk ik ook wel een aardige videokaart nodig of blijft het bij 2d tekenen?

...

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom uit op de Levovo Z70-80 en de MSI GP70 2PE Leopard.
De Levovo wordt door sommige afgeraden, dus ik neem geen risico's. De MSI lijkt mij wel interessant. Nochtans is het merk MSI duur, maar dit kan een schot in de roos zijn.

Ik ken ook een bedrijf uit Den Bosch dat zelf laptops samenstelt. Ze zijn goedkoper en misschien ook wel betere kwaliteit. Twijfelgeval dus!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Titel ontschreeuwd.