Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop voor studie

Pagina: 1
Acties:

• Revi94
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Hoi,

Voor mijn nieuwe opleiding ben ik opzoek naar een nieuwe laptop. Ik heb hieronder aangegeven wat ik er graag mee zou willen. Ik ben benieuwd naar jullie suggesties.

Wat ga je met je laptop doen?
Gebruiken voor mijn nieuwe opleiding Digitale Media & Communicatie. Ik moet sites gaan maken (nog niet bekend mee), afbeeldingen en video's bewerken. Ook zou ik er op willen gamen maar dit hoeft geen super mooie graphics te hebben.

Wat is je budget?
900-1000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, liefst 13-14 inch

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Wil graag een goede snelle processor en 8gb werkgeheugen. Alle suggesties zijn welkom!

Gr,

Revi

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-11 17:29
Heb je zelf al even in de pricewatch gekeken? http://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/

Als je jouw voorkeuren in geeft, welke laptops komen dan naar voor? Tussen wat twijfel je? Waar ben je niet zeker van?

Het is namelijk de bedoeling dat je zelf even het initiatief neemt en een zoektocht doet via de pricewatch bv. en dat je met je vragen tussen verschillende modellen afkomt zodat we je verder kunnen helpen als je niet weet waarom de een duurder of goedkoper is dan de andere.