Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

game laptop 1000 Euro ~

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Voornamelijk gamen, maar ook nodig voor volgend jaar school. games GTA V, CS:GO, Skyrim, Leauge of Legends

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Rond de 1000 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Nu nog niet maar volgend jaar wel, ivm vervolg opleiding.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Liefst geen lenovo! slechte ervaring mee! Kreeg witte horziontale strepen door het scherm, wat natuurlijk niet hoort dus heb de laptop netjes opgestuurd 3 WEKEN moeten wachten. wat krijg ik terug gewoon precies de zelfde probleem. :(

Voor de rest maakt de merk niet uit.

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11 13:41
Voor dat budget heb je een Acer aspire V 15 nitro die in de buurt komt van de lenovo specs. (gtx960m video kaart = beste kaart die je kan halen tot 1000 euro)

Verwijderd

Topicstarter
Baelrog schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:23:
Voor dat budget heb je een Acer aspire V 15 nitro die in de buurt komt van de lenovo specs. (gtx960m video kaart = beste kaart die je kan halen tot 1000 euro)
Welke precies?

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11 15:48

Tammesp

Next is now

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Verwijderd

Topicstarter
ik zie dat het een i5 is een geen ssd is :S

https://www.alternate-b2b...book/html/product/1212641?

is dit misschien wat? ^ het heeft geen besturing systeem maar ik denk dat ik het wel ergens vrij goedkoop kan krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
laat maar zitten ze hadden er geen btw bij gezet

Verwijderd

Topicstarter
ik zoek er eigenlijk een i7 processor 15'7 inch een ssd maakt niet uit hoeveel en misschien 960 gtx?

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11 13:41
Dat haal je onder de 1000 euro niet. Er zijn maar 2-3 laptops onder de 1000 euro met een gtx960m in Nederland verkrijgbaar.
De acer heef tdan inderdaad een i5 en geen SSD. De lenovo heeft een i7 en een SSHD, maar lenovo was je zo negatief over..

Je zult dan je budget moeten verhogen naar 1200-1300 euro, dan vind je wel een 15,6 inch met i7 en ssd + 960m

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11 15:48

Tammesp

Next is now

Ik zou gewoon voor de Lenovo gaan. Dit nieuwe model is gewoon dik in orde.

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Pagina: 1