Sinds vanmiddag begint mijn muis uit het niets vreemd gedrag te hanteren. Muiscursor beweegt schuin ipv recht. Bewegingen horizontaal en verticaal lijken zo'n 10 graden af te wijken van de daadwerkelijke beweging. Ik was gewoon wat aan het surfen op internet (Firefox) toen het gedrag begon. Niets bijzonders dus. Het vreemde is dat soms de beweging schuiner is als de andere keer. Het is niet steeds constant al scheelt het wel weinig. Edit: op dit moment lijkt ie weer normaal te zijn.
Het gaat om Windows 7 Ultimate (64bit). Het probleem ondervind ik bij twee muizen (Logitech G500 en Rapoo 5G), dus het lijkt me geen hardware probleem.
Geprobeerd:
- Computer opnieuw opstarten -> geen effect
- Logitech muissoftware updaten -> geen effect (had muis 2 nog niet geprobeerd op dit punt)
- Andere USB poort -> geen effect
- Andere muis -> geen effect
Probleem lijkt dus in Windows zelf te zitten. Heb alleen geen idee waar het door zou kunnen komen. Heb recentelijk niks geinstalleerd ofzo.
Het gaat om Windows 7 Ultimate (64bit). Het probleem ondervind ik bij twee muizen (Logitech G500 en Rapoo 5G), dus het lijkt me geen hardware probleem.
Geprobeerd:
- Computer opnieuw opstarten -> geen effect
- Logitech muissoftware updaten -> geen effect (had muis 2 nog niet geprobeerd op dit punt)
- Andere USB poort -> geen effect
- Andere muis -> geen effect
Probleem lijkt dus in Windows zelf te zitten. Heb alleen geen idee waar het door zou kunnen komen. Heb recentelijk niks geinstalleerd ofzo.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 27-08-2015 16:02 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR