Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Python: Canopy (python + Matplotlib);
Mathematica;
Origin;
Labview runtime engine;
Latex (o.a. MikteX en Texmaker).
Daarnaast internetten, internetten, movies, series, mailen, skypen e.d.
Wat is je budget?
Rond de 600 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Dagelijks meenemen. Liever geen 17.3 laptop en ook niet een kleiner scherm dan 13 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo is mijn favoriet, Asus volgt daarna.
Zelf had ik deze laptop gezien die mij wel leuk leek, alleen ik heb geen idee hoe duur die zal zijn. Ik had gezocht tot max. 600 euro, dus neem aan dat het rond de 600 euro zal zijn.
pricewatch: Lenovo Yoga 2 13-59441267
Deze Lenovo Thinkpad had ik gekozen voor de lange batterij duur, alleen sprak mij steeds minder aan omdat het scherm niet heel erg goed is en er weinig werkgeheugen in zit.
Wat voor mij verder belangrijk is:
Het moet zeker drie jaar meegaan en goed functioneren! Liefste heb ik een SSD met minimaal 8GB werkgeheugen, maar door het budget weet ik niet of zoiets mogelijk is.
Wat ga je met je laptop doen?
Python: Canopy (python + Matplotlib);
Mathematica;
Origin;
Labview runtime engine;
Latex (o.a. MikteX en Texmaker).
Daarnaast internetten, internetten, movies, series, mailen, skypen e.d.
Wat is je budget?
Rond de 600 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Dagelijks meenemen. Liever geen 17.3 laptop en ook niet een kleiner scherm dan 13 inch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo is mijn favoriet, Asus volgt daarna.
Zelf had ik deze laptop gezien die mij wel leuk leek, alleen ik heb geen idee hoe duur die zal zijn. Ik had gezocht tot max. 600 euro, dus neem aan dat het rond de 600 euro zal zijn.
pricewatch: Lenovo Yoga 2 13-59441267
Deze Lenovo Thinkpad had ik gekozen voor de lange batterij duur, alleen sprak mij steeds minder aan omdat het scherm niet heel erg goed is en er weinig werkgeheugen in zit.
Wat voor mij verder belangrijk is:
Het moet zeker drie jaar meegaan en goed functioneren! Liefste heb ik een SSD met minimaal 8GB werkgeheugen, maar door het budget weet ik niet of zoiets mogelijk is.