Aankoop i7 4790k wel of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views

• Tostie1987
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-11 15:40
Ik ben van plan om zelf een nieuwe pc samen te stellen. Nu heb ik al veel mooie componenten op het oog. Over alle componenten hoor ik veel positieve berichten. Echter, over de i7 4790K hoor ik dat deze heel erg warm wordt. Uiteraard zet ik er een andere koeler op. Ik zet er de Mugen Scythe 3 op.

Mijn vragen zijn dan ook:
Is dit wel een kwalitatief goede processor (voor mij) of wordt de processor nog erg warm (met de Mugen Scythe 3 erop)? Of is het handig om een andere processor te kiezen? En zo ja, waarom? En zo nee, waarom niet?

Off topic:
- Ik weet dat deze processor overkill is voor wat ik er mee doe. Ik doe al jaren met een i7 920 (2.67ghz) en wil nu het snelste wat er is (voor een redelijke prijs). De i7 5820K ligt niet in mijn price range.

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Wat is je wens wat je met de pc wilt doen?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt. Ook zien we dan graag een wenslijstje met de al eerder genoemde Handleiding Pricewatch. Kan je meteen je hele pc bespreken.

Succes!

Dit topic is gesloten.