Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ben een beetje te haastig geweest met mijn aankoop, hoop dat ik nog steeds dezelfde acties kan uitvoeren op mijn Raspberry Pi 2 :?

Mijn punt was om Windows 10 IOT te installeren op de Raspberry Pi 2, maar na het bestellen kwam ik erachter |:( dat het niks anders is dan een remote versie.
Niet een standalone versie zoals op een desktop of een notebook.

Belangrijk voor mij:
  • Videos kijken via Youtube
  • Videos kijken via Website url, zoals live TV of Films/Series streamen.
Omdat mijn product kaal en nog bij mij afgeleverd moet worden heb ik alvast wat vragen hierover.
Voordat ik het ga configureren heb ik jullie expertise nodig, zodat alles als een trein werkt.

Aangezien ik in de buurt wil komen van Windows, zal ik Rasbian gaan installeren met NOOBS zip file.
Nu zijn er ook andere besturingssystemen zoals Pidora & Ubuntu Mate.

Welk besturingssysteem past het beste bij mijn punten + welke browser heb ik nodig om alles soepel te laten werken?
(Ik heb het internet al afgezocht, maar raak een beetje in de war) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bisti
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:25
Waarom wil je in de buurt komen van windows? Je wilt hem zoals ik het lees enkel gaan gebruiken als mediaspeler. Waarom dan niet gewoon Kodi installeren? Dat speelt prima youtube af en ook "Videos kijken via Website url addons, zoals live TV of Films/Series streamen"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• secondsight
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-06-2023
Ben het eens met Bisti, gewoonm kodi erop gaat als een trein met Raspberry Pi 2, en na een beetje spelen net zo makkelijk in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! :)
Heb kodi geinstalleerd via Openelec werkt als een trein!