Hallo allemaal,
Ben een beetje te haastig geweest met mijn aankoop, hoop dat ik nog steeds dezelfde acties kan uitvoeren op mijn Raspberry Pi 2
Mijn punt was om Windows 10 IOT te installeren op de Raspberry Pi 2, maar na het bestellen kwam ik erachter
dat het niks anders is dan een remote versie.
Niet een standalone versie zoals op een desktop of een notebook.
Belangrijk voor mij:
Voordat ik het ga configureren heb ik jullie expertise nodig, zodat alles als een trein werkt.
Aangezien ik in de buurt wil komen van Windows, zal ik Rasbian gaan installeren met NOOBS zip file.
Nu zijn er ook andere besturingssystemen zoals Pidora & Ubuntu Mate.
Welk besturingssysteem past het beste bij mijn punten + welke browser heb ik nodig om alles soepel te laten werken?
(Ik heb het internet al afgezocht, maar raak een beetje in de war)
Ben een beetje te haastig geweest met mijn aankoop, hoop dat ik nog steeds dezelfde acties kan uitvoeren op mijn Raspberry Pi 2
Mijn punt was om Windows 10 IOT te installeren op de Raspberry Pi 2, maar na het bestellen kwam ik erachter

Niet een standalone versie zoals op een desktop of een notebook.
Belangrijk voor mij:
- Videos kijken via Youtube
- Videos kijken via Website url, zoals live TV of Films/Series streamen.
Voordat ik het ga configureren heb ik jullie expertise nodig, zodat alles als een trein werkt.
Aangezien ik in de buurt wil komen van Windows, zal ik Rasbian gaan installeren met NOOBS zip file.
Nu zijn er ook andere besturingssystemen zoals Pidora & Ubuntu Mate.
Welk besturingssysteem past het beste bij mijn punten + welke browser heb ik nodig om alles soepel te laten werken?
(Ik heb het internet al afgezocht, maar raak een beetje in de war)