Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem met mijn netwerk, het is geduplicate?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Gisteren heeft ziggo een storing gehad in mijn regio, echter na dat deze was opgelost heb ik problemen met een goede verbinding leggen tussen mijn pc, telefoon en laptop en de router. Via een directe kabel met de modem heb ik wel gewoon verbinding met het internet. De router is een Netgear nighthawk , deze heeft als naam waarmee ik verbind "Netgear 17".

Gisteren na dat de storing was verholpen maak ik connectie met een netwerk genaamd "Netgear 17 2" en heb geen verbinding met het internet of de router zelf en kan er ook niet inkomen via de browser. Nou heb ik de router gereset eerder vandaag en maakte weer een connectie met "Netgear 17" en had internet. Ik liet de hond uit voor zo een 20 minuten en kwam terug en zag dat het netwerk weer veranderd was naar "Netgear 17".

Ik heb hem weer een aantal keer geprobeerd te resetten maar ik eindig steeds in het tweede netwerk, dat volgens mij niet eens bestaat. Ik zou graag willen weten of jullie enig idee hebben wat hier allemaal fout loopt.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:21

lier

MikroTik nerd

Lastig verhaal, mede ook door het gebrek aan informatie.

Heb je het over een bedraad of een draadloos netwerk?
Wat geeft een IPCONFIG /ALL?
Hoe doe je de router reset?
Hoe is je beveiliging geregeld?
Kan je alle relevante instellingen hier posten (op je WPA key na)?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• Oilman
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:42
Dat tweetje heeft niets met een tweede netwerk te maken, maar is een frats van Windows 8 (misschien gebeurd het ook in andere versies).

Verwijderd

Topicstarter
Oilman schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:14:
Dat tweetje heeft niets met een tweede netwerk te maken, maar is een frats van Windows 8 (misschien gebeurd het ook in andere versies).
Dat zal dan wel dat tweetje zijn, maar als nog werkt mijn router niet zoals die hoort.
lier schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:48:
Lastig verhaal, mede ook door het gebrek aan informatie.

Heb je het over een bedraad of een draadloos netwerk?
Wat geeft een IPCONFIG /ALL?
Hoe doe je de router reset?
Hoe is je beveiliging geregeld?
Kan je alle relevante instellingen hier posten (op je WPA key na)?
Zowel draadloos als bekabeld geeft geen internet door, ook kan ik niet in de router komen of in de modem. Ik heb hem gereset met de resetknop aan de achterkant, ook heb ik hem meerdere keren een tijdje van de stroom afgehaald. Hij is beveiligd met een wpa key. nu waren ze bij mij thuis nog al ongeduldig en hebben ze ziggo gebeld om van de modem weer een router te maken. Morgen zal ik hem weer op modem only zetten en verder kijken.
Alle hulp word zeer gewaardeerd

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:20

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Stond je modem in bridge? Dan staat ie nu wrs terug in router modus. Even bellen om deze terug in bridge te zetten.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag