Hoi,
ik heb een vraagje over Digitale Tv Ontvangst.
Een tijd terug heb ik digitenne van KPN gehad,
momenteel loopt mijn Online combi abonnement af, deze heeft ook een digitale ether tv ontvanger.
Ik ben op zoek naar een goedkope Digitale Tv Ontvanger, enkel en alleen voor de gratis zenders: npo 1/2/3 en tv_rijnmond.
Ik heb rondgekeken op deze website, en op die van Conrad.
Maar ik word er helemaal tuureluurs van.
Ik begrijp dat het DVB-T heet, maar daarna zijn er veel te veel opties voor mij.
Soms is het alleen de ontvanger, of een stick......
Weet iemand welke ik kan kopen?
En liefst niet te prijzig!!
Ik denk dat een goedkope ook goed werkt, mijn ontvangst in Rotterdam moet goed zijn
Mijn tv heeft een scart aansluiting, en geen hdmi en geen usb.
Ik heb dus een oude tv zonder DVBT intern of zo. Hij heeft ook geen HD resolutie
En ik wil het apparaat, de antenne, gewoon binnen hebben, net zoals het bij KPN Digitenne ging.
Makkelijkst is als ik het in Rotterdamkan kopen, of anders via internet.
Dank jullie wel!
ik heb een vraagje over Digitale Tv Ontvangst.
Een tijd terug heb ik digitenne van KPN gehad,
momenteel loopt mijn Online combi abonnement af, deze heeft ook een digitale ether tv ontvanger.
Ik ben op zoek naar een goedkope Digitale Tv Ontvanger, enkel en alleen voor de gratis zenders: npo 1/2/3 en tv_rijnmond.
Ik heb rondgekeken op deze website, en op die van Conrad.
Maar ik word er helemaal tuureluurs van.
Ik begrijp dat het DVB-T heet, maar daarna zijn er veel te veel opties voor mij.
Soms is het alleen de ontvanger, of een stick......
Weet iemand welke ik kan kopen?
En liefst niet te prijzig!!
Ik denk dat een goedkope ook goed werkt, mijn ontvangst in Rotterdam moet goed zijn
Mijn tv heeft een scart aansluiting, en geen hdmi en geen usb.
Ik heb dus een oude tv zonder DVBT intern of zo. Hij heeft ook geen HD resolutie
En ik wil het apparaat, de antenne, gewoon binnen hebben, net zoals het bij KPN Digitenne ging.
Makkelijkst is als ik het in Rotterdamkan kopen, of anders via internet.
Dank jullie wel!
[ Voor 4% gewijzigd door Computeraar2013 op 27-08-2015 13:09 ]