"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
- modem
- splitter
- 2x 4-aderig telefoonsnoertje voor de splitter
- 1x 4-aderig telefoonsnoertje voor tussen modem en splitter.
- 1x 1:1 UTP kabeltje (niet erg lang)
- voor de rest nog wat zooi als handleiding e.d.
Van modem naar splitter en van modem naar NIC kabeltjes zitten er dus bij.
Ik heb btw de isdn versie
Verwijderd
Niet te hard knijpen, dan knijp je 'm kapot... Die dingen hebben meestal een niet al te lange levensduur...Op maandag 18 juni 2001 23:35 schreef rAvers het volgende:
Bij mij zat er ook een tang in om telefoonsnoer van stekkertjes te voorzien, een plastieke weliswaar, maar hij doet het wel goed.
Verwijderd
yep...het utp-kabeltje is slechts 1.5 m(gelukkig had ik de 15 meter van chello nog ...Op maandag 18 juni 2001 23:33 schreef bennierex het volgende:
Ik moet ff denken, want het is al weer ff geleden maar ik dacht dat er de volgende dingen in zaten:
- modem
- splitter
- 1x 4-aderig telefoonsnoertje voor tussen modem en splitter.
- 1x 1:1 UTP kabeltje (niet erg lang)
en waar gaan die heen? voor de splitter of erna?Op maandag 18 juni 2001 23:33 schreef bennierex het volgende:
Ik moet ff denken, want het is al weer ff geleden maar ik dacht dat er de volgende dingen in zaten:
- modem
- splitter
dat is toch dan de Van modem naar splitter kabel?- 1x 4-aderig telefoonsnoertje voor tussen modem en splitter.
en dit de van modem naar NIC kabel?- 1x 1:1 UTP kabeltje (niet erg lang)
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
Op maandag 18 juni 2001 23:42 schreef bas_konings het volgende:
Hoezo stomme vraag
http://www.mxstream.nl/installatie/doehetzelf.html
Op maandag 18 juni 2001 23:37 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
[..]
yep...het utp-kabeltje is slechts 1.5 m(gelukkig had ik de 15 meter van chello nog ...)
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
(heb zelf ook de adsl ethernet pakket aangesloten; is simpel)
Verwijderd
Had ik die zooi exact volgens boekje aangesloten deed nix het meer, op een vrijdagmiddag. Na een weekend zonder telefoon komt de monteur langs en blijkt dat ze bij ons voor het gemak rood en blauw met wit en oranje hebben verwisseld
Verwijderd
Tja, bij de KPN kan je alles verwachtenOp dinsdag 19 juni 2001 09:52 schreef Fuego het volgende:
het is idd simple om aan te sluiten, behalve als die draadkleuren niet kloppen
Had ik die zooi exact volgens boekje aangesloten deed nix het meer, op een vrijdagmiddag. Na een weekend zonder telefoon komt de monteur langs en blijkt dat ze bij ons voor het gemak rood en blauw met wit en oranje hebben verwisseld
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ik kan ook al niet wachten
Ow ja, die handleiding voor je modem is alleen maar belangrijk voor de uitleg van de lampjes, de rest is eigenlijk overbodig.
Nieuw, nu met Twitter
Het is in ieder geval de bedoeling dat de splitter het allereerste apparaat op de lijn is die je huis binnenkomt.