In het kader van een windows 2003 naar 2008R2 migratie probeer ik een sharepoint services 2.0 te migreren naar sharepoint 2010.
De server host slechts 1 site, er worden ook geen common templates gebruikt.
In alle documentatie die ik vind (technet en daarbuiten) komt quasi dezelfde procedure voor:
- Upgrade naar sharepoint 2007/WSS3.0 SP2
- export database, en importeer op sharepoint 2010 en laat deze updaten
Het probleem is al bij stap 1: het upgraden naar (in ons geval) wss3.0.
De procedure kan niet eenvoudiger zijn, je runt de installer, doe de pre upgrade scans en voer de config wizard uit.
Dit alles loopt zonder fouten, maar na het uitvoeren van de upgrade werkt de site niet meer.
Ik kan hem ook nergens terugvinden in het admin panel.
Nu heb ik niet veel sharepoint ervaring, dus zie ik hier misschien iets over het hoofd, maar ik kan er niet onmiddelijk iets over terug vinden.
Zijn er mensen met ervaring, ideëen of suggesties?
De server host slechts 1 site, er worden ook geen common templates gebruikt.
In alle documentatie die ik vind (technet en daarbuiten) komt quasi dezelfde procedure voor:
- Upgrade naar sharepoint 2007/WSS3.0 SP2
- export database, en importeer op sharepoint 2010 en laat deze updaten
Het probleem is al bij stap 1: het upgraden naar (in ons geval) wss3.0.
De procedure kan niet eenvoudiger zijn, je runt de installer, doe de pre upgrade scans en voer de config wizard uit.
Dit alles loopt zonder fouten, maar na het uitvoeren van de upgrade werkt de site niet meer.
Ik kan hem ook nergens terugvinden in het admin panel.
Nu heb ik niet veel sharepoint ervaring, dus zie ik hier misschien iets over het hoofd, maar ik kan er niet onmiddelijk iets over terug vinden.
Zijn er mensen met ervaring, ideëen of suggesties?