Beste medetweakers !
Ik heb hier op het werk een paar PC's staan die toegang moeten krijgen tot maar 1 website.
Ik weet dat op Windows XP hiervoor een handige feature voor was waardoor ik gewoon 1 website op de whitelist gooide nu zie ik bij Windows 7 dat ik Windowslive family safety bladiebladiebla moet instaleren en vervolgens een extra user moet aanmaken.
Is er niet gewoon een simpele manier om 1 website te whitelisten ?
De gebruikte versiw van Windows 7 is gewoon home Premium.
Edit:
Ik ben de "doe van alles wat vent :)"
Het gaat erom dat een paar van de jongens/dames hier op van alles en nog wat zitten behalve onze eigen website waar juist alles is wat we nodig hebben.
In de router en switches kan ik het allemaal niet aangeven.
Die PAC file optie heb ik naar gekeken maar op 1 of andere kreeg ik hem niet aan de praat. Hij blijft gewoon doorgaan zonder die PAC file te gebruiken.
TMG geen idee waar dat voor staat.
Firewall is het mogelijk met windows firewall ?
Ik wel echt alleen 1 ding whitelisten ipv een heleboel blacklisten.
Ik heb hier op het werk een paar PC's staan die toegang moeten krijgen tot maar 1 website.
Ik weet dat op Windows XP hiervoor een handige feature voor was waardoor ik gewoon 1 website op de whitelist gooide nu zie ik bij Windows 7 dat ik Windowslive family safety bladiebladiebla moet instaleren en vervolgens een extra user moet aanmaken.
Is er niet gewoon een simpele manier om 1 website te whitelisten ?
De gebruikte versiw van Windows 7 is gewoon home Premium.
Edit:
Ik ben de "doe van alles wat vent :)"
Het gaat erom dat een paar van de jongens/dames hier op van alles en nog wat zitten behalve onze eigen website waar juist alles is wat we nodig hebben.
In de router en switches kan ik het allemaal niet aangeven.
Die PAC file optie heb ik naar gekeken maar op 1 of andere kreeg ik hem niet aan de praat. Hij blijft gewoon doorgaan zonder die PAC file te gebruiken.
TMG geen idee waar dat voor staat.
Firewall is het mogelijk met windows firewall ?
Ik wel echt alleen 1 ding whitelisten ipv een heleboel blacklisten.
[ Voor 36% gewijzigd door AcidBanger op 27-08-2015 13:08 ]