iPad Air 2 trillingen bij afspelen geluid / muziek

Pagina: 1
Acties:

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Hoi, van een klant heb ik een nieuwe iPad Air 2 meegekregen voor een paar dagen om wat apps voor ze uit te testen. Bij het afspelen van muziek of geluid van een YouTube filmpje begon voor mij de irritatie.

Zelfs bij 25% volume trilt het apparaat dusdanig dat ik gevoelloze vingertoppen kreeg van het vasthouden van het apparaat. Ik heb veel oude modellen iPads gebruikt en ik kan me niet herinneren dat bijvoorbeeld de iPad 2 of iPad mini 2 dit probleem had. Ik heb overigens nog nooit een Apple product gehad waarbij dit zo duidelijk irritant was.

Er zijn meerdere topics over te vinden maar mijn vraag is of er mensen zijn die een iPad Air 2 hebben die niet trilt? Is dit "by design" omdat het zo'n dun apparaat is en dus onvermijdelijk of hebben we misschien een batch te pakken waar wel degelijk een probleem mee is? Het is een 64 GB wifi + 4g versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

They say: it's by design.. Zie hier slechts 44 pagina's alleen over sound vibrating..
http://forums.macrumors.c...-sound-vibrating.1807295/

NRG

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 19:19
Mocht je er echt last van hebben overweeg dan een cover. Deze absorberen het grootste gedeelte van de trillingen. Zelf heb ik er trouwens geen last van.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-09 09:56
Herken inderdaad de vibratie toen ik hem net had, maar ik heb hem in een cover, dus totaal geen last van.

wijze woorden

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:54
De trilling is bij elke iPad Air 2. Om die reden heb ik die van mij teruggebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _birdie_
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02:18
ik heb hem 4x omgeruild .. ze hebben het allemaal .. ben er inmiddels wel aan gewend. Alleen op volle geluidssterkte nog last van. Misschien wel de reden dat ik een air-3 ga kopen en deze op marktplaats zet. Verder de beste tablet ooit ..

Android A54, Iphone 10XS Max, MacBook Air 15" M2, iPad Air 2025, Mac mini M4 (2025), KIA EV3 plus advanced LR green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Je weet maar nooit of ze het "probleem" hebben gefixt bij de Air 3. Ik hoop het wel. Als hij het nog steeds heeft, moet ik maar een alternatief zoeken. Misschien kijken hoe iOS 9 op de iPad 3 draait (staat nu nog iOS 6 op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Neem dan de air 1 (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
Air 1 heeft hetzelfde probleem, maar in mindere mate. Plus 1 GB RAM is een no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Ik heb deze resonantie nooit gemerkt op de air 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Wouter lucassen schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:58:
Mocht je er echt last van hebben overweeg dan een cover. Deze absorberen het grootste gedeelte van de trillingen. Zelf heb ik er trouwens geen last van.
Ik heb zelf het probleem van de topic starter ook, zelfs met gebruik van een officiële flip cover. Dus helaas verhelpt een cover het probleem ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Probeer eens een case in plaats van een cover ;)
Pagina: 1