Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wordt vooral ingezet voor video editen en streamen op Twitch. Het renderen van videos moet gewoon erg snel gaan. Dit zal enkel gaan over 1080p videos, die opgenomen worden vanaf een PS4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs voor het systeem is 1500euro inclusief Windows
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een I7 lijkt me zeker handig zodat er snel gerenderd kan worden. Ook moet er veel opslag beschikbaar zijn en hij moet natuurlijk snel opstarten dus een SSD zal er ook zeker in moeten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Zelf heb ik een lijstje samengesteld:
Ik denk dat het handig is om direct een Skylake I7 te nemen. Niet omdat het nu zo nodig is, maar omdat je dan de processor in ieder geval niet hoeft te upgraden bij een evt. upgrade later. Er gaat niet veel op het systeem gegamed worden, dus deze videokaart lijkt mij voldoende. Ik ben benieuwd naar jullie meningen.
Het systeem wordt vooral ingezet voor video editen en streamen op Twitch. Het renderen van videos moet gewoon erg snel gaan. Dit zal enkel gaan over 1080p videos, die opgenomen worden vanaf een PS4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum prijs voor het systeem is 1500euro inclusief Windows
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een I7 lijkt me zeker handig zodat er snel gerenderd kan worden. Ook moet er veel opslag beschikbaar zijn en hij moet natuurlijk snel opstarten dus een SSD zal er ook zeker in moeten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Zelf heb ik een lijstje samengesteld:
Ik denk dat het handig is om direct een Skylake I7 te nemen. Niet omdat het nu zo nodig is, maar omdat je dan de processor in ieder geval niet hoeft te upgraden bij een evt. upgrade later. Er gaat niet veel op het systeem gegamed worden, dus deze videokaart lijkt mij voldoende. Ik ben benieuwd naar jullie meningen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 6700K Boxed | € 389,90 | € 389,90 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 158,25 | € 158,25 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 359,95 | € 359,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 89,50 | € 89,50 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C8G4D240FSA | € 109,51 | € 109,51 |
| 1 | Cooler Master V450 Semi-Modular | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 102,95 | € 102,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.386,45 | |