Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn nieuwe systeem wil ik gebruiken voor schoolwerk en ook om te gamen in mijn vrije tijd. Het gaat hier om games zoals World of Tanks en Fallout 4
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 800 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een eigen GPU die ik mee wil nemen. Het gaat om de XFX Radeon HD 7970 Double Dissipation Ghz Edition
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat weet ik niet zeker alhoewel ik een beetje twijfel over mijn GPU
Een SSD zou denk ik handig zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb graag dat ik dit systeem nog een aantal jaar kan gebruiken voordat ik het weer moet upgraden. Ik denk dat ik dit systeem 2 á 3 jaar wil gebruiken
Dit systeem had ik eerder in gedachte maar toen had ik er ongeveer 550 euro voor over. Mijn budget is nu hoger waardoor ik dus ook een sterker systeem kan betalen alleen weet ik niet precies welke onderdelen mij het beste uitkomen.
Mijn vraag is dus of jullie mij kunnen helpen met het kiezen van onderdelen voor mijn nieuwe systeem.
Mijn nieuwe systeem wil ik gebruiken voor schoolwerk en ook om te gamen in mijn vrije tijd. Het gaat hier om games zoals World of Tanks en Fallout 4
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag rond de 800 euro kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een eigen GPU die ik mee wil nemen. Het gaat om de XFX Radeon HD 7970 Double Dissipation Ghz Edition
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat weet ik niet zeker alhoewel ik een beetje twijfel over mijn GPU
Een SSD zou denk ik handig zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb graag dat ik dit systeem nog een aantal jaar kan gebruiken voordat ik het weer moet upgraden. Ik denk dat ik dit systeem 2 á 3 jaar wil gebruiken
Dit systeem had ik eerder in gedachte maar toen had ik er ongeveer 550 euro voor over. Mijn budget is nu hoger waardoor ik dus ook een sterker systeem kan betalen alleen weet ik niet precies welke onderdelen mij het beste uitkomen.
Mijn vraag is dus of jullie mij kunnen helpen met het kiezen van onderdelen voor mijn nieuwe systeem.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 237,- | € 237,- |
| 1 | ASRock Z97 Anniversary | € 78,95 | € 78,95 |
| 1 | XFX Radeon HD 7970 Double Dissipation Ghz Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 56,95 | € 56,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 530,34 | |