Crossfire R9 290 artificats - Black Ops 3 Beta

Pagina: 1
Acties:

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-12-2025
In crossfire mode heb ik last van rare artifacts. De kaarten individueel werken goed. Hieronder heb ik er een filmpje van gemaakt.

YouTube: Black ops 3 Beta - R9 290 in Crossfire set-up artifacts/glitches

Ik kan niemand met een soort gelijk probleem vinden, dus het lijkt erop dat ik de enige ben. Is er iets mis met mijn hardware? PC specs te vinden in mijn signature.

PC Specs

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
De demo is net 1 dag uit, geen fatsoenloek geoptimaliseerde drivers en al helemaal geen crossfire support blijkt wel.

Ik kan je iig blij maken ik heb precies hetzelfde met mijn R9 290x in crossifre in cod.
Dus lijkt me niets om zorgen over te maken.

[ Voor 12% gewijzigd door rikadoo op 27-08-2015 07:36 ]

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Als het alleen in black ops is zou ik me inderdaad geen zorgen maken. Wanneer dit is meer games voorkomt wel. Om dit op te lossen voor black ops zou ik niet weten. Zoals hierboven al gezegd word gewoon wachten op updates/patches.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:38

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

wrs kun je de game ook op één kaart vol open gooien, en met CF wachten totdat er een fatsoenlijk profiel voor uit is, zal wel een hotfix/beta driver voor komen, AMD kennende..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®