Uncomfortable silence can be so loud...
edit:
Hmmz je bedoelt je floppydrive, niet je harddisk

Hmmz je bedoelt je floppydrive, niet je harddisk
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik heb dat een keer gehad nadat ik Windows had afgesloten met de Verkenner die nog openstond en een floppy aan 't verkennen was...
Kijk even in je startup folder of daar niks raars tussenstaat, en kijk dan ook meteen ff bij msconfig.exe, kan ook wel iets vreemds staan....
Kijk even in je startup folder of daar niks raars tussenstaat, en kijk dan ook meteen ff bij msconfig.exe, kan ook wel iets vreemds staan....
Ok, sorrie, voor de duidelijkheid bedoel ik idd de floppy drive. dus de diskette dirve...
my computer -> properties -> performance -> filesystem -> floppy disk -> hier ff "vinkje" weg halen.
of heb je Mcafee Virusscan geinstalleerd, die doet zo wel een check voor het starten als mede nog ff een check na de tijd...
Greetz
Greetz
adr opleidingen en meer adr opleidingen
In msconfig staat niks bijzonders. Heb zelfs ff gezocht op " a:" maar hij kon niks vinden in geen enkele tabblad. Verder staat er niks in mijn startup wat refereerd naar mijn a schrijf. Heb het net ook voor de zekerheid gecontroleerd.... Nog meer tips?
De tip van kosz al geprobeerd?
Ok, Ik heb net de tip van Korz geprobeerd, en gereboot, maar dit heeft niet geholpen 
Ik dacht dat dat idd de oplossing zou zijn, maar niet dus...
Ik dacht dat dat idd de oplossing zou zijn, maar niet dus...
Ok, ff kast openmaken en de voedingskabel van je floppie eraf halen???

Sorry, ik zou 't nu niet meer weten....
Sorry, ik zou 't nu niet meer weten....
Ok, Ik heb de oplossing gevonden...
Zodra er in je start --> documents een bestand staat die refereerd naar de a schrijf dan krijg je het bovenstaande probleem. DIt kan je dus oplossen door al die bestanden ff te verwijderen d.m.v. rechtsklik op taskbar en dan ff op de clear buttor drukken bij de documents optie...
Dank voor alle hulp!
Zodra er in je start --> documents een bestand staat die refereerd naar de a schrijf dan krijg je het bovenstaande probleem. DIt kan je dus oplossen door al die bestanden ff te verwijderen d.m.v. rechtsklik op taskbar en dan ff op de clear buttor drukken bij de documents optie...
Dank voor alle hulp!
Pagina: 1