Floopy Drive search...

Pagina: 1
Acties:

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07 18:44
Hey,
Het probleem is het volgende. Als windows ME net is opgestart dan laat windows ineens mijn disk drive ratelen alsof ie opzoek is naar iets. Voorheen was dat nooit... Ik vind het irritant omdat je dan dus eerst moet wachten tot ie is uitgerateld om daarna mijn startup dingen te kunnen laden zoals bijvoorbeeld winamp. Hoe komt dit en hoe los ik dit op?
b.v.d.

Uncomfortable silence can be so loud...

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

edit:

Hmmz je bedoelt je floppydrive, niet je harddisk

|:(

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Ik heb dat een keer gehad nadat ik Windows had afgesloten met de Verkenner die nog openstond en een floppy aan 't verkennen was...

Kijk even in je startup folder of daar niks raars tussenstaat, en kijk dan ook meteen ff bij msconfig.exe, kan ook wel iets vreemds staan....

• erickov
Ok, sorrie, voor de duidelijkheid bedoel ik idd de floppy drive. dus de diskette dirve...

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 20:33
my computer -> properties -> performance -> filesystem -> floppy disk -> hier ff "vinkje" weg halen.

• sjolmers
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

of heb je Mcafee Virusscan geinstalleerd, die doet zo wel een check voor het starten als mede nog ff een check na de tijd...

Greetz

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• erickov
In msconfig staat niks bijzonders. Heb zelfs ff gezocht op " a:" maar hij kon niks vinden in geen enkele tabblad. Verder staat er niks in mijn startup wat refereerd naar mijn a schrijf. Heb het net ook voor de zekerheid gecontroleerd.... Nog meer tips?

• Mark_640

Mark_640

In my memory

De tip van kosz al geprobeerd?

• erickov
Ok, Ik heb net de tip van Korz geprobeerd, en gereboot, maar dit heeft niet geholpen :(
Ik dacht dat dat idd de oplossing zou zijn, maar niet dus...

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Ok, ff kast openmaken en de voedingskabel van je floppie eraf halen??? ;) :P

Sorry, ik zou 't nu niet meer weten....

• erickov
Ok, Ik heb de oplossing gevonden...
Zodra er in je start --> documents een bestand staat die refereerd naar de a schrijf dan krijg je het bovenstaande probleem. DIt kan je dus oplossen door al die bestanden ff te verwijderen d.m.v. rechtsklik op taskbar en dan ff op de clear buttor drukken bij de documents optie...
Dank voor alle hulp!

Pagina: 1