Firmware update Mydigitalssd Super boot drive ging fout

Pagina: 1
Acties:

• Stein00
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-12-2025
Hoi tweakers,

Heb een vraag over mijn ssd. Hier heb ik vandaag de Firmware van geupdate naar v1.9 dit ging alles behalve goed :p. De setup bleef hangen en hierna werd de ssd niet herkent. Ik moest een melding krijgen dat ik moest rebooten die heb ik niet gehad. Dus maar opnieuw opstarten. Hierna zag de firmware tool dat de ssd nog wel aanwezig was met de nieuwe firmware. Moet ik me zorgen maken dat de firmware corrupt is of zal de upgrade dan toch goed gegaan zijn. Hij installeert windows b.t.w zonder problemen ga zo met crystaldisk preformance checken.

• Stein00
Crystaldisk preformance komt ongeveer wel overeen

• Stein00
Tevens geeft hdd sentinel aan dat ie ook goed is en die geeft ook de noeuwe firmware versie aan.

Verwijderd

De vraag is dan hoe lang je hebt gewacht voor je die reboot gaf??
Als de ssd nu wordt herkend en werkt dan zou ik het niet al te somber inzien. ;)

Het wordt volgens mij niet erg op prijs gesteld als je drie updates onder elkaar bumpt als je ook de "wijzig" knop in je eerste bericht kunt gebruiken.
Je plakt dan je drie nu losse berichten in 1 bericht onder elkaar. O-)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit past natuurlijk prima in Opslagtechnologie. Move'je die kant op.

Verder hebben we hier een mooie wijzig-button rechtsboven je post, waar je je post mee kan aanpassen. Driemaal achter elkaar reageren zoals hier is niet de bedoeling :).