Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-11 19:10
Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar een nieuw toestel met Android, gezien ik daar al jaren mee werk en het prettig werkt samen met mijn Google account. Mijn eisen zijn vrij specifiek. Op dit moment gebruik ik een Oneplus One waarover ik zeer tevreden ben. Daarnaast voor werk een Galaxy S3. Als abonnementen heb ij prive een goedkoop 3G bundeltje van 10,- pm en werk onbeperkt 4G/bellen.

Ik vind twee toestellen erg onprettig in de omgang (met name broekzak. Beide telefoons werken goed maar het is teveel geprop hehe) en wil daarom graag een toestel met de volgende eigenschappen:

- dualsim
- 4G support (werk heeft als provider vodafone)
-16GB of meer opslag
-degelijk scherm, met name brightness
-klein formaat (als het kan minder dan 5 inch)

Met name het laatste maakt mijn zoektocht ontzettend lastig... Enig idee of er iets bestaat wat aan mijn eisen voldoet? Ik heb geen problemen met Chinese toestellen mits het geen troep is natuurlijk. Ik ben van plan om mijn prive abonnement aan te houden en mijn werkabonnemet met name te gebruiken voor werk alsmede internet in mijn vrije tijd. Een Z3compact dualsim (bestaat niet naar mijn weten) zou perfect zijn voor mij!

Dank voor alle moeite!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik verplaats je topic even naar Mobile Aankoopadviesforum :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• TheProf82
Sorry; wist niet van die categorie af!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:46
Hier heb je een website die dual-sim verkoopt, en je kunt sorteren op 4G, ik zou daar eens ideeen op doen:
http://www.dual-sim.nl/du...e=0-770&Dataverbinding=4G

• TheProf82
Ik ga kijken, dankje

• TheProf82
Lastig;mijn wensen zijn bijna niet te vinden in een Android toestel :(.

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
ik zou eens kijken naar de ZTE blade S6
Is een degelijk merk, dual sim, ondersteuning voor alle in Nl. gebruikte frequenties.
Hij is wel 5 inch maar is lichtgewicht en ligt door de vorm lekker in de hand.
De hoeken en zelfs het glas van het scherm zijn afgerond (beetje als een iphone 6) en draagt daardoor prettig in de broekzak.

• TheProf82
Zeker een interessant toestel. Jammer dat de batterij wat tegenvalt; gezien ik hem zou gebruiken voor werk en soms nog prive in de avond (onderweg) denk ik niet dat dat toestel mij een dag kan voorzien van power. Jammer, want naast dit nadeel ziet het er erg goed uit (bouwkwaliteit wel een beetje matig).

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:46
Je zou ook naar een Windwos Phone kunnen kijken, mijn vader is overgestapt van Android naar Windows, en dat werkt prima voor hem, kostte hem wel 2 weken gewenningstijd.

• TheProf82
Ik blijf liever bij Android maar bedankt. Misschien maar even kijken...op mijn werk gaan we binnenkort Huawei P8 Lite aanbieden. Dan kan ik mijn Oneplus One verkopen!

• ASW1
  • Nu online
Je weet dat de P8 lite heeft een batterij heeft van slechts 2200mah?
Huawei heeft op zijn zachtst gezegd een "hele aparte" UI wanneer je van stock android houdt.
Heb er kort eentje gehad, hoopte dat ik me er wel overheen kon zetten maar ik vond het echt een verschrikking.
Is ie überhaupt te krijgen als dual-sim variant in Nederland? Pas op dat je geen Chinees importmodel te pakken krijgt dat alleen 1800/2600 op 4G ondersteunt.

• TheProf82
Goede punten. Batterij valt dan inderdaad weer tegen. Jammer dat de dual-sim keuze zo beperkt is; ik had graag bijvoorbeeld een Nexus telefoon gezien met Dual-sim (liefst formaat Nexus 4 of 5).

• puntje013
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-11 18:43
De honor 7 heeft ook dualsim als het goed is

Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog

• ASW1
  • Nu online
Het is maar wat je eraan uit wilt geven.
Je kunt ook een samsung S6 dual sim kopen, alleen zul je hem zelf over moeten laten komen.
High end en dual sim gaat op de Europese markt niet samen.
Kleine/compacte telefoon wordt sowieso lastig, dat beperkt de keuze enorm.

Het vandaag de zte een dag gebruikt en batterij valt me mee.
4 uur schermtijd en nog 20% accu over.
Niet geweldig maar ook niet slecht, voor mijn eigen gebruik in elk geval voldoende.

• ASW1
  • Nu online
O wacht, hij bestaat wel.
http://www.eglobalcentral...ee-unlocked-black-en.html

Edit: laat maar; is geen compact...

[ Voor 18% gewijzigd door ASW1 op 30-08-2015 23:35 ]

• TheProf82
Misschien de Z5C?
Pagina: 1