Om eerlijk te zijn is die van mij vrij 'gammel'
Ik heb 1 hardeschijf waar alles op staat.
-muziek
-foto's
-games
-bewaarde setups die handig zijn na frisse installatie of andere dingen. Denk hierbij aan office handige tooltjes etc.
-Documenten
Op de C schijf staan alle setups geïnstalleerd en Windows dit is een ssd. (onbelangrijk als ssd kapot gaat gezien ik dan Windows gewoon kan het installeren en de setups ook.
Documenten worden gesynchroniseerd met de cloud (onedrive) en daardoor direct met mijn laptop die voor mijn studie is. Dus indirect heeft mijn laptop ook een goede backup.
Al mijn muziek staat ook op mijn telefoon dus dat is de backup voor mijn muziek.
De setups staan ook in de cloud (one drive) (Ik heb in totaal 30GB cloud storage die bijna vol zit overigens maar ik red mij er prima mee.
Foto's zijn gesplitst in vakantie foto's en privé foto's alle foto's die ik maak met mijn telefoon gaat automatisch naar one drive (lumia telefoon vandaar ik de 30gb cloud storage) dit is privé foto's. Vakantie foto's staan op Google drive die gedeeld is met familie zodat zei er ook bij kunnen.
Dit is mijn backup van alles en het werkt prima!
Edit: Schijf 2 de d schijf waar dit alles op staat bevat ook nog games hiervan heb ik geen backup maar gezien dit allemaal steam en origin games zijn maakt dit niet uit gezien je ze zo opnieuw kunt installeren. Daarnaast worden de save games in documenten opgeslagen.
[
Voor 10% gewijzigd door
Galinsky op 27-08-2015 08:32
]