Na 2 dagen geen berichtje van me gezien? Stuur me een reminder! Vergeet wel eens te reageren :)
Ik heb de advertenties en DM bekeken. Hieruit haal ik het volgende:
Kevin biedt aan:
Kevin biedt aan:
En er wordt ontvangenAsus:
- de laptop start wel nog gewoon op, en verder werkt ook vrijwel alles behalve dat geen van de usb poorten werken (soms een enkele usb poort wel).
- de asus start nog steeds op, en gaat in de bios.
- Uiteraard werkt de 8gb ram geheugen wel gewoon, evenals de i7 processoren, en de SSD uiteraard
Medion:
- defect omdat de laptop 3 seconde aan gaat, en daarna uit slaat.
- verder verkeerd de laptop in werkelijke nieuwstaat, de 120Watt adapter word uiteraard meegeleverd.
- de medion is barebone, geen hdd, geen ram
Lijkt me nogal duidelijk dat de omschrijving niet overeenkomt met hetgeen ontvangen is. De omschrijving is op zijn minst onvolledig te noemen. Wat dat betreft is Kevin hier dus nalatig geweest, hij had de staat van de laptops beter moeten omschrijven. Er is door Kevin een beeld geschetst dat er slechts wat kleine problemen waren, echter blijken beide laptops rijp voor de schroot.Asus:
- De laptop is overduidelijk in contact geweest met water/vocht, de accu is dood en de bezel rondt het scherm is kapot..
Medion:
- De laptop doet helemaal niets en vertoont geen enkele vorm van leven.
- defecte accu, moederbord en lader.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Inderdaad. De review heb ik verwijderd en gemaild dat garantie en conformiteit 2 verschillende zaken zijn. Daarbij is zijn weigering te communiceren iets wat wij allerminst waarderen bij een verschil van mening over zaken.
Ook het achterwege laten van cruciale informatie, zoals waterschade terwijl verkoper dat zelf ook heeft moeten weten, is iets dat niet door de beugel kan.
Ook het achterwege laten van cruciale informatie, zoals waterschade terwijl verkoper dat zelf ook heeft moeten weten, is iets dat niet door de beugel kan.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2015 11:00 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.