Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
onlangs heb ik een Xiaomi TV2 ontvangen. Helaas in het chinees waar ik niet zo goed in ben. ;-)

Kan iemand me helpen om deze in het engels te krijgen. Ik heb een instructie film op youtube gevonden. Dat lukte me deels. Ik krijg namelijk niet het Android logo op het scherm. En loop dus vast.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zal dit topic eens in een subforum zetten met wat meer kans op succes. :)

Geachte Redactie => Android

Overigens, welke video heb je gevonden en wat krijg je wel in beeld? Wees compleet en duidelijk.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je, Momus.

Alleen ziet mijn besturing systeem er anders uit.

Ik heb dit filmpje gevonden: YouTube: Change MiTV2 TV Settings to English

Na 8 seconden zie je een veld met daarin 4 'tegels' in blauw paarse kleuren en één groen; de android.
Die laatste zie ik niet op mijn TV.

De TV is verbonden met het internet via Wifi.
Ik heb hem ook gedraad aangesloten, dat ging ook, alleen ook dan kwam het logo niet.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:06
Waar heb je deze gekocht? Vond het tijd een heel interessant ding maar te duur om vanuit China hierheen te laten shippen.

• PJOG
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-11 13:41
De_Bastaard schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 06:56:
Waar heb je deze gekocht? Vond het tijd een heel interessant ding maar te duur om vanuit China hierheen te laten shippen.
Ja, inderdaad! Dat klinkt interessant! Wat zijn de verscheepkosten geweest? En hoe lang was de TV onderweg? Ik heb al eens even gezocht, maar meerdere honderden euro's voor verschepen is niet ongebruikelijk.....

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Wellicht is het handig om even in het MiBox topic te kijken. Op een of andere manier kreeg ik het wel voor elkaar om in de achterliggende homescreen te komen om mijn taal in te stellen.
Er zijn daarna nog veel meer makkelijke manieren bijgekomen zoals een "locale" app. Hiermee kun je je locatie aanpassen zodat de interface volledig in het Engels is.
[Mediaplayer] Xiaomi Mi Box (alle varianten)

Check ook de posts die naar de Miui forums gaan. Ik kan je verder alleen helpen als de tv bij mij thuis staat :P

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Verwijderd

Topicstarter
Ha ha ha sorry mensen. Via een vriend van mij is hij naar nederland verscheept. Ik zou even moeten kijken of ik hem zo gek kan krijgen om er nog meer te laten komen? ;-)

Dank voor jullie tips in ieder geval!
Pagina: 1