Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Video en fotobewerking zijn het primaire doel van het systeem. Verder wil ik het systeem voor spelletjes gebruiken als Cities Skylines, The Sims, Civilization en dergelijke.
Voor videobewerking ben ik van plan om in de toekomst een ander scherm er aan te hangen.
Persoonlijk zit ik er aan te denken om in de toekomst een andere videokaart te kopen als de oculus rift eenmaal op de markt is. Om die reden twijfel ik nog of ik voor dit moment niet een te hoge videokaart heb gekozen. Om op dit moment al een high end kaart te kopen is voor mij overkill.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro. Eventueel iets meer mag ook wanneer het de kwaliteit van het systeem erg ten goede komt
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
wie er op dit moment de beste componenten heeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een niet al te hoog geluids nivo vind ik belangrijk.
Ga je overklokken?
Niet mijn plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Prijs kwaliteit verhouding vind ik wel erg belangrijk. Verder moet het systeem ook evenwichtig zijn. Ik ben veel aan het wijzigen geweest dus ik moet zelf nog even kijken of alles nog wel past.
Video en fotobewerking zijn het primaire doel van het systeem. Verder wil ik het systeem voor spelletjes gebruiken als Cities Skylines, The Sims, Civilization en dergelijke.
Voor videobewerking ben ik van plan om in de toekomst een ander scherm er aan te hangen.
Persoonlijk zit ik er aan te denken om in de toekomst een andere videokaart te kopen als de oculus rift eenmaal op de markt is. Om die reden twijfel ik nog of ik voor dit moment niet een te hoge videokaart heb gekozen. Om op dit moment al een high end kaart te kopen is voor mij overkill.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro. Eventueel iets meer mag ook wanneer het de kwaliteit van het systeem erg ten goede komt
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
wie er op dit moment de beste componenten heeft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een niet al te hoog geluids nivo vind ik belangrijk.
Ga je overklokken?
Niet mijn plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Prijs kwaliteit verhouding vind ik wel erg belangrijk. Verder moet het systeem ook evenwichtig zijn. Ik ben veel aan het wijzigen geweest dus ik moet zelf nog even kijken of alles nog wel past.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 340,49 | € 340,49 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX960-DC2OC-2GD5 | € 213,50 | € 213,50 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Titanium | € 111,01 | € 111,01 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Kingston HyperX Savage HX324C11SRK2/8 | € 52,50 | € 52,50 |
| 1 | be quiet! Straight Power 10 400W | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 109,90 | € 109,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.042,20 | |