Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Google Drive] Google Photos neemt ruimte in?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:48

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Omdat ik een beetje klaar ben met Picasa heb ik alle foto's die ik op m'n Google webspace had staan verwijderd. Ik heb de foto's nu gewoon in m'n Google Drive gezet (als aparte map met de jpg's zeg maar). Het rare is echter dat ik dit blijf zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.ernstig.com/google.png

(het was eerst 10gb aan foto's, maar er staat kennelijk nog steeds "iets"... alleen, als ik op Google Photos klik staan er geen foto's)

Iemand een idee waar die laatste 286mb zitten?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

spaceboy schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 21:38:

Iemand een idee waar die laatste 286mb zitten?
Android Sync spullen van je GSM / tablet / ChromeOS laptop?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:48

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:29:
[...]

Android Sync spullen van je GSM / tablet / ChromeOS laptop?
Hmm, zou kunnen. Maar dan de vraag: kan ik 't weggooien? Ik kan met geen mogelijkheid inzien welke data dat is. En 286mb vind ik fors veel voor "wat sync spulletjes".

Het rare is ook nog 's dat als ik via Google Drive naar "Google Foto's" ga ik gewoon de JPG's zie die ik (handmatig in een dir) in m'n Google Drive heb staan. Er zit dus wel een soort lijntje... :/

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:42
Zou mij niets verbazen als Google je gehele drive continu aan het scannen is en afbeeldingen onderwater linkt aan Google Foto's om zo (toekomstig) vanuit een venster een totaaloverzicht te hebben. Dropbox doet volgens mij soortgelijk iets met afbeeldingen, los van in welke map je ze plaatst.