Beste mensen,
ik ben opzoek naar nog beter advies voor het samen stellen van mijn eigen nieuwe gaming desktop.. het word een complete zelf bouw project van me en wil er t beste van t beste inzetten dat ik de komende jaren mee kan met ultra settings op games... tot nu toe heb ik t volgende aan mijn winkel lijkst maar heeft iemand iets beter wat niet overdreven duur is dan hoor ik t graag want wil zo zelf n rigje in elkaar zetten.
momenteel heb ik..
1X Asus ATX Moederbord Maximuss VIII Hero
1x Asus Blu-ray brander BW-16D1HT 12X SATA OEM Zwart
1x Corsair 2x8gb DDR4, PC21300, CL15, DOMINATOR PLATINUM SERIES Zwart
1x corsair Water koeler Hydro H90 AMD & Intell
1x Gigabyte Videokaart PCI-E Geforce GTX980 TI 1G Gaming 6gb ram (6 of 8 wil ik graag dat ik altijd genoeg heb)
1x Intell Skylake Core I7 6700K 4.00GHZ 8MB Box
1x Samsung SSD 2,5" 120GB sata600, 850 evo
1x Seasonic voeding M12II EVO 850W, Modulair
1x Zalman Midi Tower z11 PLUS Atx, geen PSU window in t zwart.
graag jullie suggesties wat ik misschien beter kan pakken.. kostprijs op dit moment: 2030,15
prijs is EXCL 2x WD Black 6tb schijven die ik graag wil hebben.... deze stonden ngo niet op de 4launch store.
mvg,
Schalke 04.
ik ben opzoek naar nog beter advies voor het samen stellen van mijn eigen nieuwe gaming desktop.. het word een complete zelf bouw project van me en wil er t beste van t beste inzetten dat ik de komende jaren mee kan met ultra settings op games... tot nu toe heb ik t volgende aan mijn winkel lijkst maar heeft iemand iets beter wat niet overdreven duur is dan hoor ik t graag want wil zo zelf n rigje in elkaar zetten.
momenteel heb ik..
1X Asus ATX Moederbord Maximuss VIII Hero
1x Asus Blu-ray brander BW-16D1HT 12X SATA OEM Zwart
1x Corsair 2x8gb DDR4, PC21300, CL15, DOMINATOR PLATINUM SERIES Zwart
1x corsair Water koeler Hydro H90 AMD & Intell
1x Gigabyte Videokaart PCI-E Geforce GTX980 TI 1G Gaming 6gb ram (6 of 8 wil ik graag dat ik altijd genoeg heb)
1x Intell Skylake Core I7 6700K 4.00GHZ 8MB Box
1x Samsung SSD 2,5" 120GB sata600, 850 evo
1x Seasonic voeding M12II EVO 850W, Modulair
1x Zalman Midi Tower z11 PLUS Atx, geen PSU window in t zwart.
graag jullie suggesties wat ik misschien beter kan pakken.. kostprijs op dit moment: 2030,15
prijs is EXCL 2x WD Black 6tb schijven die ik graag wil hebben.... deze stonden ngo niet op de 4launch store.
mvg,
Schalke 04.
weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.