Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de oude smartphone van mijn vader overgenomen (Moto E v2) en ik wil hem aan mijn Google-account koppelen.

Nu heb ik een nieuwe gebruiker aangemaakt en die gekoppeld aan mijn Google-producten en ingesteld zoals ik wil. Echter kan ik de account van mijn vader niet verwijderen.

Ik wil geen factory reset doen omdat ik de foto's die erop staan wil behouden en alles net zo is ingesteld als ik het wil.

Het toestel is niet geroot. Er staat gewoon de nieuwste stock Android op.

Kan ik op een andere manier mijn vaders account verwijderen?

Verwijderd

Topicstarter
Mag ik een topic bumpen op tweakers?

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 05:59:
Mag ik een topic bumpen op tweakers?
Nope
Andere zaken die we ook duidelijk niet op prijs stellen:

Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen. Als je iets nieuws toe te voegen hebt aan je topic binnen die 24 uur en je bent zelf de laatste poster, dan kun je je post bewerken.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 18:02:
Ik heb de oude smartphone van mijn vader overgenomen (Moto E v2) en ik wil hem aan mijn Google-account koppelen.

Nu heb ik een nieuwe gebruiker aangemaakt en die gekoppeld aan mijn Google-producten en ingesteld zoals ik wil. Echter kan ik de account van mijn vader niet verwijderen.

Ik wil geen factory reset doen omdat ik de foto's die erop staan wil behouden en alles net zo is ingesteld als ik het wil.

Het toestel is niet geroot. Er staat gewoon de nieuwste stock Android op.

Kan ik op een andere manier mijn vaders account verwijderen?
Via intstellingen -> accounts moet je die toch echt kunnen verwijderen.

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:28
Extra aangemaakte users kun je altijd verwijderen, maar de "hoofd" user/administrator niet, aangezien die default in het systeem zit.

Wat je wel kunt doen is naar "accounts" gaan en daar je eigen google account toevoegen, en alle accounts van je vader verwijderen

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Tip voor de volgende keer:
Zorg ervoor dat je alle bestanden backupt en doe een factory reset. Dan weet je ook zeker dat je niet elkaars contacten, smsjes, Whatsappjes e.d. kunt lezen.

Mocht je nu toch een factory reset overwegen, dan kan ik je 'Nova Launcher' aanraden. Dit is een na genoeg stock launcher, maar kan wel de indeling van je homescreens backuppen. Na een factory reset kun je deze dus daarna gemakkelijk terug zetten.
Pagina: 1