brander overclocken???

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:36
Laatst hoorde ik van een maat dat ik mijn philips 3610 eens moest proberen te oc'en (ipv. 2X -> 4X), maar toen deed mijn brander het niet (moest schoongemaakt worden). Nu doet ie het wel, alleen is die maat op vakantie :( en weet ik nog niet hoe.

Zelf geloof ik niet dat je je brander kan oc'en (en al helemaal niet mijn philips ding) , maar hij was ervan overtuigt dat het wel kon. Weet iemand hier of het echt kan en hoe, of is het gewoon goedkoop gelul? :) TIA.

MUZIEK!

Verwijderd

Klinkt als goedkoop gelul =)

Verwijderd

BULSHIT.... is mijn mening

Verwijderd

de enige writer die volgens mij overclocked kan worden is de ricoh 7040, 4/4/20 standaard
deze draait bij mij nu al ruim een jaar op 6/4/24....en hij werkt nog steeds
(ricoh wordt gebruikt in oa AOPEN)
ik heb er nou een cd of 800 mee gefikt (allemaal backups natuurlijk:-))
ik geloof niet dat andere writers het aankunnen

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:30
Ik heb er ook van gehoord, maar hij schijnt er heel instabiel van te worden, beter goede cdtjes , dan gare cdtjes die je toch 2 keer moet over doen.
En je moet wat op dat plaatje veranderen, het is een ingewikkeld verhaal en je sciet er niks mee op, alleen ellende.

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Als er wat fout gaat kun je je brander ook weggooien.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

Volgens mij zijn er ook HP's die onder Win 2K ineens sneller re-writen dan onder Win98 (4x ipv 2x). D8 dat het de 8100i was , maar weet het niet zeker

Verwijderd

Ik tweak bijna alles, maar mijn writer cie zo goed 80 min. en MP3's kan branden in Realtime(met MP3AudioCDmaker) dat ik hem liever zo hou 7100i ;) http://more.at/hardware

Verwijderd

met mijn "veranderde" writer heb ik nooit problemen gehad...alleen door mijn eigen schuld (nero + ezcdcreator = niet goed...dat soort dingen) zowel onder win98/2000 als onder linux &beos gaat alles perfect
alle cd's zijn gewoon leesbaar bij alle cdroms
en als bij het flashen verkeerde dingen waren gebeurd, had ik 'm zo weer terug kunnen flashen, want dat RMORPH.EXE (zo heet dat flashprogje) maakt eerst een backup van je oude firmware

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
...en waar kan ik dat progje (RMORPH.EXE) dan vinden??? ;) :)

...With a touch of magic¿

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 16:50
vergeet de yahama 400 niet (200 was de goedkope 2x versie en de 400 4x maar het zelfe dus als promise RAID gebeuren een goedkope versie en 1 duurde)
Pagina: 1