Hoi allemaal! Na lange tijd schakel ik terug over naar PC-gaming, mede doordat mijn laptop op het randje van de afgrond staat.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal gebruikt worden om te gamen en deels als mediacenter. Aangesloten op de televisie, moet hij kunnen films streamen, foto's bekijken als er bezoek langs komt enz. Het hoofddoel blijft gaming. Ik wil graag GTA 5, Battlefield 4, Fallout 4... op degelijke resolutie en framerate draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zonder verzendkosten ben ik bereid om maximum € 1200 euro te spenderen! Alles lager is uiteraard ook beter
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb reeds een klavier, muis en monitor (monitor wordt pas later vernieuwd)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een basisgame-pc en aangezien ik niets van onderdelen heb, heb ik dus ook alles nodig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Enerzijds heb ik enkel ervaring met Nvidia. Anderzijds ben ik geen moeilijke mens, dus sta ik open voor andere opties
Liever Intel als processor. Uiteraard een SSD, aangevuld met minimaal 1 TB.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan, dan liefst stil, daar deze desktop in de woonkamer komt te staan. Uiterlijk speelt een kleinere rol. De gekozen case lijkt me wel iets.
Ga je overklokken?
Overklokken is momenteel niet aan de orde.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al rondgeneusd op het wereldwijde web en kwam onderstaande configuratie tegen van een Redditor. Deze sprak mij wel aan. Graag had ik jullie idee er over gehad. Misschien kan de GPU iets meer gedrukt worden? Of zal ik dan teveel inboeten?
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal gebruikt worden om te gamen en deels als mediacenter. Aangesloten op de televisie, moet hij kunnen films streamen, foto's bekijken als er bezoek langs komt enz. Het hoofddoel blijft gaming. Ik wil graag GTA 5, Battlefield 4, Fallout 4... op degelijke resolutie en framerate draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zonder verzendkosten ben ik bereid om maximum € 1200 euro te spenderen! Alles lager is uiteraard ook beter
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb reeds een klavier, muis en monitor (monitor wordt pas later vernieuwd)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een basisgame-pc en aangezien ik niets van onderdelen heb, heb ik dus ook alles nodig
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Enerzijds heb ik enkel ervaring met Nvidia. Anderzijds ben ik geen moeilijke mens, dus sta ik open voor andere opties
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan, dan liefst stil, daar deze desktop in de woonkamer komt te staan. Uiterlijk speelt een kleinere rol. De gekozen case lijkt me wel iets.
Ga je overklokken?
Overklokken is momenteel niet aan de orde.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf al rondgeneusd op het wereldwijde web en kwam onderstaande configuratie tegen van een Redditor. Deze sprak mij wel aan. Graag had ik jullie idee er over gehad. Misschien kan de GPU iets meer gedrukt worden? Of zal ik dan teveel inboeten?
Alvast bedankt!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 237,- | € 237,- |
1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 144,61 | € 144,61 |
1 | MSI GeForce GTX 970 4GD5T OC | € 339,01 | € 339,01 |
1 | Seagate Barracuda STBD3000200, 3TB | € 116,99 | € 116,99 |
1 | NZXT Crafted Series Phantom 410 Wit/Blauw | € 99,95 | € 99,95 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 27,95 | € 27,95 |
1 | G.Skill RipjawsX F3-17000CL11D-8GBXL | € 53,49 | € 53,49 |
1 | Corsair CX750M | € 92,- | € 92,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 105,04 | € 105,04 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.216,04 |