Ik zoek een?
Home cinema receiver.
Wat is je budget?
rond de €500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films te kijken, muziek te beluisteren.
Wat heb je zelf al gevonden?
Momenteel heb ik een Harman Kardon set in mijn bezit, waarvan de receiver is gesneuveld
Welke vragen heb je hier nog over?
De receiver is buiten de garantie gesneuveld, reparatie is een optie maar gezien de leeftijd van 9 jaar hebben we besloten een nieuwe aan te schaffen.
Ik ben niet merk gebonden; in zoverre dat ik de speakers wil hergebruiken.
Toch zou ik liever een receiver kiezen met wat meer gebruiks gemak dan de Harman/Kardon. Ik ben er niet onhandig mee maar zeker ook geen echte kenner.
Ook de dvd speler van Harman/Kardon blijft behouden.
Ik zou graag weten welk merk/type er op dit moment een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.
Opties die ik graag aan boord wil hebben:
-AM/FM tuner
-USB ingang
-Eventueel een bluetooth ontvanger
-5.1
Ik heb in het verleden veel goede dingen gehoord over Denon, is dit nu nog een goed product?
Ik heb er niet denderend veel ervaring mee dus alle tips en adviezen zijn zeer welkom!
Home cinema receiver.
Wat is je budget?
rond de €500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films te kijken, muziek te beluisteren.
Wat heb je zelf al gevonden?
Momenteel heb ik een Harman Kardon set in mijn bezit, waarvan de receiver is gesneuveld
Welke vragen heb je hier nog over?
De receiver is buiten de garantie gesneuveld, reparatie is een optie maar gezien de leeftijd van 9 jaar hebben we besloten een nieuwe aan te schaffen.
Ik ben niet merk gebonden; in zoverre dat ik de speakers wil hergebruiken.
Toch zou ik liever een receiver kiezen met wat meer gebruiks gemak dan de Harman/Kardon. Ik ben er niet onhandig mee maar zeker ook geen echte kenner.
Ook de dvd speler van Harman/Kardon blijft behouden.
Ik zou graag weten welk merk/type er op dit moment een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.
Opties die ik graag aan boord wil hebben:
-AM/FM tuner
-USB ingang
-Eventueel een bluetooth ontvanger
-5.1
Ik heb in het verleden veel goede dingen gehoord over Denon, is dit nu nog een goed product?
Ik heb er niet denderend veel ervaring mee dus alle tips en adviezen zijn zeer welkom!
[ Voor 4% gewijzigd door RAHS32 op 26-08-2015 15:12 ]