Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• hidden
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-10 07:39
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met het laten aanleggen van glasvezel ?
Er zijn niet zoveel aanbieders en deze zijn vaak ook niet algemeen bekend.
Een aantal die ik ken zijn KPN, Ziggo eurofiber, global crossing en vroeger was er ook nog Versatel. Nu weet ik dat er veel meer moeten zin maar kan eigenlijke nergens een overzicht vinden van aanbieders. Zijn er tweakers die mij hiermee kunnen helpen ?

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:44
Recent zelf offertes gezien van KPN, OneXS, Vodafone en Easynet. Easynet levert (bij ons) via Tele2, geen idee of die zelf ook toegang leveren of alleen infra. In het verleden ook te maken gehad met Colt Telecom. Denk dat BIT ook wel levert (hoewel die mogelijk weer meeliften met infra van een andere partij)

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:12
Soms zijn er ook regionale partijen actief dus wellicht het moeite van het vermelden waard in welke plaats je zoekt.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Wat voor glasvezel zoek je? Een managed dienst, of een dark fiber? Geen idee of dat veel verschil uitmaakt in aanbieders overigens :)

Kleine titelchange

[ Voor 25% gewijzigd door Equator op 27-08-2015 14:20 ]

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-11 12:16

ShadowAS1

IT Security Nerd

Wat mensen voor je kunnen betekenen ligt ook volledig aan een aantal factoren,
o.a.
-Wat is het budget (aansluit/graaf kosten + maandelijks)
-écht zakelijk of reggefiber netwerk?
-Zoek je een simpele verbinding, managed dienst, dark fiber, e.d.?

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

• Azhrarn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10-2024
Neem eens contact op met Arcadiz Telecom. Arcadiz werkt eigenlijk als een soort van tussenpersoon bij de verschillende glasvezel leveranciers en kunnen zo VEEL betere prijzen krijgen dan jijzelf bij de leveranciers. Allez, hier in Brussel was dat toch zo.
Blijkbaar zijn ze ook in Nederland.
Mijn persoonlijke ervaring is dat we meer dan de HELFT hebben uitgespaard op een korte afstands (5 km) dark fiber verbinding, dit gerekend met een TCO van 5 jaar?. (Minimum Duurtijd contract).

[ Voor 1% gewijzigd door Azhrarn op 28-08-2015 13:11 . Reden: Typos ]

Pagina: 1