Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Opzoek naar remote control software voor lichtkranten

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

• Funkygnome
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-11 20:58
Hallo,

Ik loop stage op een school en hier werken ze met lichtkranten, dit zijn computers die op LCD schermen aangesloten zijn en hier worden de roosters op weergegeven.
Deze computers starten elke ochtend op en sluiten elke avond automatisch weer af doormiddel van de bios opstart tijd en afsluit tijd.

Nou willen wij deze computers op afstand besturen doormiddel van remote control software die ook automatisch start als de computer aangaat weet er iemand een goed GRATIS programma ?

(we hebben met het programma remote utilities gewerkt maar deze bleef foutmeldingen geven.)

Alvast bedankt !

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Wat heb je zelf al gevonden op google en waarom beviel dat niet?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Remote Desktop in Windows?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Funkygnome schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:03:
...stage op een school ...er iemand een goed GRATIS programma ?
Ietwat genuanceerd; een stage is bedoeld om zelf dingen uit te vinden en op te zoeken. Het zou je dan ook sieren als je in ieder geval laat weten welke eisen er aan de software zijn; zo post je bijvoorbeeld niet eens of je Windows / Linux / PS4 hebt staan die je graag via remote control wil besturen. Ook definieer je niet "wat" er remote moet kunnen; moet je alleen 1 programma kunnen opstarten of moet je ook admin-rechten & permissies hebben om allerlei zaken in het OS zelf nog te kunnen aanpassen.

Aangezien het school is, lijkt het je dan niet heel handig om het niet aan ons te vragen? Zometeen roept iemand in 1x een goed pakket maar daar leer je mogelijk niets van of het pakket is dusdanig onoverzichtelijk of technisch, dat je misschien de setup.exe niet eens goed kan aftrappen. Daar heb jij niks aan en wij ook niet want dan kom je dat weer vragen/klagen.

Er is dus niemand op die school of via je stage (begeleider??) die op de een of andere manier jou wil of kan helpen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Nog even los van dat het een stage opdracht is, ik haal nu alleen uit je TS dat er 1 programma geprobeerd is welke foutmeldingen(?) gaf. Volgens mij zijn er verschillende soorten tools te vinden (teamviewer, RDP, windows remote assistance, logmein, zelfs Chrome heeft er opties voor volgens mij). Ik zou voorstellen dat je daar eerst naar op zoek gaat, als je er een aantal geprobeerd hebt en je kan duidelijk aangeven wat er aan de verschillende oplossingen mankeert kan je altijd een topic openen waarin je aan kan geven waarom ze allemaal niet voldoen.

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.